Inlägg från: Anonym (...) |Visa alla inlägg
  • Anonym (...)

    Vilken sorts bröst tycker ni är finast?

    Vi utgår ifrån att alla brösten är välskapta, fina och i naturlig form, inga sillisar alltså.
    Vad föredrar du då om du måste välja?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken sorts bröst tycker ni är finast?
  • Anonym (...)
    Freddan skrev 2009-12-02 16:12:21 följande:
    Stora lagom tunga lungor ska det vara. Och som lite udda önskemål så ska kvinnan ha solat med bikini.
    Jag som tycker det är så fult
  • Anonym (...)

    Hade först tänkt att göra en omröstning där kvinnor får fråga sin sambo och män vad dom tycker.
    För det finns ju rätt få killar här inne på fl.
    Men jag kom snabbt på att resultatet skulle bli missvisande.
    Tror inte så många män skulle vara helt ärliga om vad dom gillar bäst när frugan hör på för det är ju inte säkert man uppfyller idealet liksom

  • Anonym (...)

    Jag är mest nyfiken på vad som menas med välskapta och fina?

  • Anonym (...)
    Anonym (...) skrev 2009-12-02 16:22:08 följande:
    Jag är mest nyfiken på vad som menas med välskapta och fina?
    Jag syftade nog på så som brösten ser ut på dom flesta 18 åringar, innan dragningskraften, ålder, amning och 100 graviditeter gjort sitt
    Stora bröst jobbar ju dragningskraften mer på än små med åren.
    Därför ställde jag frågan så att man valde mellan fina små - mellan - eller stora bröst.
    För enkelhetens skull.
  • Anonym (...)

    Aha ok. Jag har aldrig vågat visa mina bröst bara för att de inte är välskapta och fina. De har alltid varit tunga med stora vårtgårdar, skulle hellre dö faktiskt än visa dem för en man. För alla är ju så som du skrev, det ska vara välskapta.

    Anonym (...) skrev 2009-12-02 16:25:37 följande:


    Jag syftade nog på så som brösten ser ut på dom flesta 18 åringar, innan dragningskraften, ålder, amning och 100 graviditeter gjort sitt Stora bröst jobbar ju dragningskraften mer på än små med åren.Därför ställde jag frågan så att man valde mellan fina små - mellan - eller stora bröst.För enkelhetens skull.
  • Anonym (...)
    Anonym (...) skrev 2009-12-02 16:28:46 följande:
    Aha ok. Jag har aldrig vågat visa mina bröst bara för att de inte är välskapta och fina. De har alltid varit tunga med stora vårtgårdar, skulle hellre dö faktiskt än visa dem för en man. För alla är ju så som du skrev, det ska vara välskapta. Anonym (...) skrev 2009-12-02 16:25:37 följande:
    Nu vet jag inte vad du menar med tunga eller stora vårtgårdar.
    Men jag har rätt stora vårtgårdar och rätt stora bröstvårtor.
    Alltid haft stora bröst med och aldrig skämts för att visa mig.
    Men sen har jag aldrig brytt mig om hur brösten såg ut.
    Det var först när man började visa sig naken för killar och man upptäckte att alla kommenterade hur fina dom var som man insåg att dom kanske var det.
    Men det var före jag fick mina två barn
    Skulle jag bli singel idag skulle jag nog vara mer brydd över hur jag såg ut.
    Men det där sitter mest i huvudet, för en kille som är kär tror jag sällan det spelar roll hur brösten ser ut, eller?
    Om du aldrig visat dina så vet du ju inte vad killar tycker om dom?
  • Anonym (...)

    För övrigt anonym
    Om du har sådana stora komplex som du har kanske du skulle överväga en operation?
    Det skulle jag göra om jag hade sådana komplex, finns ingen anledning att gå och lida över hur man ser ut.
    Det måste ju hämma dig något otroligt sexuellt också om du inte vågar visa dina bröst?

  • Anonym (...)

    Jag fick stora bröst tidigt och de blev snabbt tunga och vårtgården sitter långt ner så de ser ut som strutar. Inte fint. Tror inte det går att göra något åt i och med att jag inte vågar göra en operation när vårtgården skärs ut. Min man vet att jag måste ha bh jämt han säger inget om det.

    Anonym (...) skrev 2009-12-02 16:35:31 följande:


    För övrigt anonymOm du har sådana stora komplex som du har kanske du skulle överväga en operation?Det skulle jag göra om jag hade sådana komplex, finns ingen anledning att gå och lida över hur man ser ut.Det måste ju hämma dig något otroligt sexuellt också om du inte vågar visa dina bröst?
  • Anonym (...)
    redneck girl skrev 2009-12-02 16:39:36 följande:
    då ser jag vulgär och äcklig ut då.men någon ska ju vara det med;)
    Jag kan själv tycka att det ser lite vulgärt ut med stora urringningar på stora bröst.
    Men det är ju svårt att dölja brösten när dom är stora även i heltäckande
    Tycker det ser finare ut med urringning när man har mindre bröst.
    Har själv rätt stora, men skulle aldrig kalla bröst för äckliga
  • Anonym (...)
    Anonym (...) skrev 2009-12-02 16:38:49 följande:
    Jag fick stora bröst tidigt och de blev snabbt tunga och vårtgården sitter långt ner så de ser ut som strutar. Inte fint. Tror inte det går att göra något åt i och med att jag inte vågar göra en operation när vårtgården skärs ut. Min man vet att jag måste ha bh jämt han säger inget om det. Anonym (...) skrev 2009-12-02 16:35:31 följande:
    Jasså du är gift, stackars din man som aldrig får hälsa på stutarna
    Och vågar du inte göra en operation så går det ju inte göra så mycket åt nej.
    Men det känns lite sorgligt att du inte ens vågar visa dig för din man?
  • Anonym (...)
    LjubaviMoja skrev 2009-12-02 20:04:26 följande:
    Kanske men har sett ett par stycken ser jättefint ut
    Utan minsta glipa mellan undersidan av bröstet och revbenen och huden under?
    I vilken ålder
  • Anonym (...)
    LjubaviMoja skrev 2009-12-02 21:21:51 följande:
    Förstår inte varför det är så svårt att tro att de faktiskt finns fasta D kupor som inte bara hänger platt ner och ser äckliga ut.Som sagt C och D kupa tycker jag är finast.
    Men oj då, var det frågan?
    Jag frågade om du sett stora D kupor där bröstet inte hänger det minsta, alltså inte ens nuddar huden under bröstet för det är nog extremt ovanligt på en tjej över 25
    Det betyder inte att alla med minsta häng på hänger platt och ser äckliga ut enligt dina ord.
    Hängiga bröst för mig är inte ett bröst som hänger minsta lilla för det gör 99% av alla stora naturliga bröst.
  • Anonym (...)
    Toboas skrev 2009-12-02 21:35:33 följande:
    N Ni får tänka på att kupstorlek är relativ. En tjej med 70 cm omkrets och D-kupa har ju klart mindre bröst än en tjej med 90 cm omkrets om samma storlek. (Jag vet att inte alla tjejer har koll på det :)
    Jag har en kompis med supersmå bröst och jag minns att hon en dag visade sin nya fina bh som hon köpt..i strlk C..hihi.
    Den såg rätt stor ut och hon fyllde inte ut den, men det visar väl att alla som har D inte behöver ha stora bröst
    Hade en kompis som också hade D som jag hade då och jag hade mycket större bröst än henne, så det är olika.
  • Anonym (...)
    010306 skrev 2009-12-03 09:40:12 följande:
    Jag har 70 D , ibland 75 C. Skulle inte heller klassa det som stora bröst. För mej känns dem små /normala. Men sen har jag ju loosat 3 strl med viktnedgång också. Så visst tror jag det finns dem med min size utan häng ;)
    Nej C-D kupa är inte stora bröst direkt, det är nog mer normalstora.
    Över DD-E är stora bröst och A-B är små 
  • Anonym (...)

    Vad menar du med stora bröstvårtor?
    Jag har sån ångest över mina och har aldrig vågat visa dem ens för min man.
    Det är mest vårtgården jag menar som stor. Hemskt fult.


    Balder69 skrev 2009-12-03 12:55:44 följande:
    stora naturliga bröst med stora bröstvårtor , o med stora menar jag naturliga bröst o inte uppblåsta.....
  • Anonym (...)
    Balder69 skrev 2009-12-03 15:33:38 följande:
    Anonym (...) skrev 2009-12-03 13:32:17 följande:
    jag skulle naturligtvis skrivit att det ska vara stora vårtgårdar med;) det är det sexigaste som finns.tycker du ska vara stolt över dig själv.synd om din man aldrig ska få njuta av behagen du gömmer undan.
    Men man kan ju tänka olika om storlek. En del tycker ju att större vårtgårdar än 2 cm i diameter är stora. Mina är nog 6-7 cm och har d-kupa så det ser verkligen inte fint ut. Min man har slutat att tjata om att få se, som tur är så är han inte så intresserad av bröst.
  • Anonym (...)
    Anonym (man) skrev 2009-12-03 13:16:27 följande:
    Stora silikonbröst gillar jag. Inte abnorma Lolo Ferrari tuttar men sisådär DD-F. Tomma hängbröst a la taxöron är det värsta som finns.
    haha
Svar på tråden Vilken sorts bröst tycker ni är finast?