• Svar på tråden Någon som vet fler sidor där man kan hitta sex kompisar?
  • Leefen
    Rondellen skrev 2009-12-07 20:08:34 följande:
    inte fem inte sju...
    Va??
  • Anonym (kul)

    Haha. jag kan inte heller låta bli att lol:a på särskrivningen i rubriken.

    Höhö bara sex kompisar? Varför inte sju?

    OnTopic: www.kk.se ska tydligen funka till ändamålet.

  • Anonym

    Där finns flera ställen där du, ts, råkat ta isär orden. I din presentation står där att du är en halv snäll tjej. Jag hoppas att du menar att du är en hel halvsnäll tjej. Det är därför de andra reagerade.
    Kanske kan du hitta en kamrat på www.knullkontakt.se Men varför söker du sexsällskap? Du är ju sambo och har en bebis.

  • Leefen
    Anonym skrev 2009-12-07 20:40:44 följande:
    Där finns flera ställen där du, ts, råkat ta isär orden. I din presentation står där att du är en halv snäll tjej. Jag hoppas att du menar att du är en hel halvsnäll tjej. Det är därför de andra reagerade. Kanske kan du hitta en kamrat på www.knullkontakt.se Men varför söker du sexsällskap? Du är ju sambo och har en bebis.
    Har dyselexi... Men men... Det är inte jag som ska ha, en kompis till mig vill veta fler sidor!
  • Leefen
    mixon skrev 2009-12-07 21:43:54 följande:
    Den var ny, kompis,hahaha, tjena!
    Okej, jag och min sambo letar efter en tjej.. Vill kasnke inte att hela familjeliv ska veta det.. :O
  • Anonym (klubb?)

    BC är den "alla" hänger på. Annars kan ni ju prova att gå på en klubb i stället så får ni se folk på riktigt i stället för att leta på nätet. finns tex Par i Hjärter i Solna (pih.se)

  • Leefen

    Anonym (klubb?) skrev 2009-12-07 22:33:54 följande:


    BC är den "alla" hänger på. Annars kan ni ju prova att gå på en klubb i stället så får ni se folk på riktigt i stället för att leta på nätet. finns tex Par i Hjärter i Solna (pih.se)
    Lite långt att åka!
  • Anonym (klubb?)
    Leefen skrev 2009-12-07 22:45:32 följande:
    Anonym (klubb?) skrev 2009-12-07 22:33:54 följande: Lite långt att åka!
    Var bor ni då?
Svar på tråden Någon som vet fler sidor där man kan hitta sex kompisar?