Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Träffa tjej från nätet för sex

Tor 10 dec 2009 11:06 Läst 7607 gånger Totalt 7 svar
    Tor 10 dec 2009 11:06

Jag undrar om någon känner till på vilka sajter som kan träffa tjej för vanlig sex? Jag är dock väldigt tveksam till dom här rena sex sajterna typ BC etc. Någon som har erfarenhet av typ Mötesplatsen, E-kontakt osv?

Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
  • Tor 10 dec 2009 23:21 #1

ekontakt verkar det finnas MÅNGA, MÅNGA som enbart är ute efter sex!

• Lör 12 dec 2009 12:13 #2
    Anonym skrev 2009-12-10 23:21:23 följande:
    ekontakt verkar det finnas MÅNGA, MÅNGA som enbart är ute efter sex!
    Har du träffat någon därifrån?
  • Anonym (Erfar­en)
    Visa endast
    Lör 12 dec 2009 17:48 #3

Jag har träffat många via Knullkontakt.se och Bodycontact.
    Har endast positiva erfarenheter från det, mitt ex sedan ett år tillbaka träffade jag via KK och vi började som sporadiska kk's och sedan blev det mer :)
    Var väldigt noggrann med vilka du ger ut din msn till och framförallt mobilnummer. Jag har inte drabbats eftersom jag är så jäkla pedantisk och verkligen vill prata via sajten lääänge innan man går vidare men har flera vänner som varit tvungna att byta nummer.
    Sedan måste du nog vara medveten om att det är typ 15% tjejer på de där sajterna och 70% killar (iaf enligt statistiken på BC) så som tjej är det bara att välja och vraka.

• Lör 12 dec 2009 19:21 #4

Anonym (Erfaren) skrev 2009-12-12 17:48:39 följande:

Jag har träffat många via Knullkontakt.se och Bodycontact.Har endast positiva erfarenheter från det, mitt ex sedan ett år tillbaka träffade jag via KK och vi började som sporadiska kk's och sedan blev det mer :)Var väldigt noggrann med vilka du ger ut din msn till och framförallt mobilnummer. Jag har inte drabbats eftersom jag är så jäkla pedantisk och verkligen vill prata via sajten lääänge innan man går vidare men har flera vänner som varit tvungna att byta nummer.Sedan måste du nog vara medveten om att det är typ 15% tjejer på de där sajterna och 70% killar (iaf enligt statistiken på BC) så som tjej är det bara att välja och vraka.
    Som sagt är väldigt tveksam till dom rena erotiksiterna, jag prövade själv på BC, det verkade vara alldeles för mycket underligt å oseriöst folk där och för lite tjejer.
  • Lör 12 dec 2009 19:53 #5

Om du står och väger mellan e-kontakt och MP så vill jag råda dig till att välja e-kontakt.

• Lör 12 dec 2009 21:06 #6
    Anonym skrev 2009-12-12 19:53:14 följande:
    Om du står och väger mellan e-kontakt och MP så vill jag råda dig till att välja e-kontakt.
    Jo, jag har också fått uppfattningen att e-kontakt är bättre.
  • Sön 13 jul 01:38 #7

Hej! 

Jag undrar om det är lätt att hitta och träffa seriösa tjejer för att ha sex med? vilka är era bästa tips på sidor och vad ska man skriva för att dom ska nappa?