• Äldre 10 Dec 12:38
    75634 visningar
    408 svar
    +1
    408
    75634

    Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?

    Var hemma hos en bekant häromdagen, och när vi var färdiga så plockade jag in i koppar och sånt i diskmaskinen samtidigt som hon var in på toa och bytte blöja på sin minsting.
    Jag skulle just sätta på maskinen när hon kom tillbaka och hade med sig toaborsten i handen.
    Jag blev ganska paff när hon öppnade luckan igen och stoppade in toaborsten i maskinen.
    Antar att jag såg ut som ett frågetecken, men hon ifrågasatte hur vi brukade hålla vår borste ren annars, om vi inte tvättade av den ordentligt?
    Vi brukar faktiskt köpa ny titt som tätt, och eftersom en ny kostar typ 9:- på Ikea så känns det inte som en större förlust att slänga den gamla.

    Vad säger ni, är det bara jag som tyckte det var skitäckligt att köra borsten i maskinen med disk, eller är det ett smart drag?


     


    Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?
  • Äldre 10 Dec 12:40
    #1

    BLÄ!!!!! Fy vad vidrigt.
    Varför köper man inte en ny eller lägger toaborsten i klorin?

  • Äldre 10 Dec 12:40
    #2

    Haha ok om man kör diskborsten i diskmaskinen eller kokar trasan.. men toalettborsten i diskmaskinen?! Nej FY!!

  • The Black Lady
    Äldre 10 Dec 12:41
    #3

    Det var det värsta jag har hört på länge.. Där skulle jag aldrig mer fika eller äta.....

  • Äldre 10 Dec 12:41
    #4

    Haha jag funderade faktiskt på det där idag, och har inte riktigt bestämt mig om jag tycker att det är äckligt eller inte.

  • Äldre 10 Dec 12:41
    #5
    The Black Lady skrev 2009-12-10 12:41:06 följande:
    Det var det värsta jag har hört på länge.. Där skulle jag aldrig mer fika eller äta.....
    Nej, så kände jag också :-/
    Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • Armani
    Äldre 10 Dec 12:42
    #6

    Nej men usch, det är verkligen nåt som jag ALDRIG skulle få för mig att göra {#lang_emotions_throwup}


    ★*☆ Alicia 081015 ☆*★ ★*☆Pyret BF 100424☆*★
  • Äldre 10 Dec 12:42
    #7

    Du måste skoja! Äckligt som f*n givetvis!

  • anette­f
    Äldre 10 Dec 12:42
    #8

    Haha! Fy fan.. aldrig i livet! Hade aldrig vågat diska min disk där efteråt!

  • Äldre 10 Dec 12:42
    #9
    SigridA skrev 2009-12-10 12:41:37 följande:
    Haha jag funderade faktiskt på det där idag, och har inte riktigt bestämt mig om jag tycker att det är äckligt eller inte.
    Haha, säg att du skojar.
    Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
  • Äldre 10 Dec 12:43
    #10

    Uäk... en ny toaborste kostar ju inte mer än 10 kr om man köper en billig...

Svar på tråden Toaborsten i diskmaskinen. Bra eller anus?