• Bloggar Efterlyses

Tor 10 dec 2009 14:36 Läst 41330 gånger Totalt 1019 svar
    hidden place
    Visa endast
    Tor 10 dec 2009 14:36

Jag efterlyser nya spännande bloggar att läsa!
    Skriver du en intressant blogg? Skicka länken här...
    Här är min nya blogg ifall du vill ta en titt!

med-tristan-i-handen.blogspot.com/

Hos Prisjakt jämför du pris på barnprodukter!
  • Tis 8 jul 23:30 #1006

Jag har skapat denna nya blogg som en del av mitt nya liv. Jag är en kvinna/tjej som vet vad jag vill och strävar efter att få det. Jag kämpar varje dag varje timme för mina barn och för andras rättigheter. Jag försöker vara fördomsfri, men ingen människa är helt fördomsfri. 

Behandla andra som du själv vill bli behandlad. Allt du gör kommer trefaldt igen!

Jag är en mamma som inte är som alla andra mammor. Jag följer min egna väg och kan man inte respektera det så håll dig undan. Jag älskar djur men katter och hundar ligger mig varmast om hjärtat. Sen så betyder min familj ALLT för mig så ni vet *S*

Visa presentation

http://miamiamia.bloggplatsen.se

• Ons 9 jul 20:22 #1007
  • Tor 10 jul 11:31 #1008
    Det finns människor som får mig att känna mig sedd. Värdefull, intelligent och underbar! När du träffat någon, känn efter hur det kändes..."Mådde du bra i "hens" närhet? Eller grabbade du efter en flaska mental handsprit för att tvätta av mötet?" Jag önskar det första.

ekdungen.blogspot.se/

• Lör 12 jul 11:21 #1009

www.ulricalovisa.blogg.se

31 år från Halmstad, bosatt i Göteborg med sambo, bonusdotter och två katter. Har bloggat sen 2009. Och snart kommer det hända mer spännande på bloggen...:)

• Lör 12 jul 21:17 #1010

Presentation!

http://miamiamia.bloggplatsen.se

HEJ! jag är en seriös kvinna på 43 år, som har gett upp hoppet nu om den stora vänskapen. Jag har hela tiden sökt vänner här, men i bakhuvudet har ju ändå det lilla hoppet funnits att hitta vänner, men har förstått nu att det är helt omöjligt, när man väl TROR att man hittat en vän som är seriös, så kör vännen kniven i hjärtat på en, så jag ger upp det finns ingen mening att ödsla energi på att TRO att man ska hitta vänner i sitt liv! Då kan man lika bra vara ensam o ensam och försöka lära sig att leva med det, så gott det går. för vem vill bli sviken o sårad gång på gång??? Inte jag i alla fall. Har blivit den en sista gång nu vänner hör gärna av er!!!!!! Sköt om er! Och som jag skrivit innan om ni bara tänker något annat så stick i från min  profil, här har ni inget att hämta!

Fritid:
    JA PÅ SOMMAREN ÄR DET JU  SOL O BAD SOM GÄLLER, VINTERN ÄR DET MYSIGA KVÄLLAR MED LEVANDE LJUS  MEN VEM GILLAR INTE DET???  ÄR JU EJ MYSPYSKVINNA SOM ÄLSKAR MYSIGA HEMMAKVÄLLAR MED GOD MAT O BARA MÅ BRA TILLSAMMANS.

Resa:

SKULLE VILJA RESA TILL ETT VARMT LAND MED FINA STRÄNDER FÖR JAG ÄLSKAR ATT SOLA. 

Gå ut en kväll:

ÄR INGEN TJEJ SOM SPRINGER PÅ KROGEN VAR VARANNAN HELG,MEN DET HÄNDER I BLAND ATT JAG KÄNNER FÖR ATT DANSA FÖR DET ÄLSKAR JAG:)

Klotterplank:
    ALLA  OSERIÖSA VÄNNER  SOM BARA TÄNKER GÖR ER INTE BESVÄR ATT SKRIVA TILL MIG JAG ÄR INTE ETT DUGG INTRESSERAD.SÅ NI KAN BARA LÄMNA MIN SIDA IGEN TACK. HÄR ÄR DET SERIÖST SOM GÄLLER.VORE JÄTTE KUL OM NI ÄR INTRESSERADE AV ANDLIGHET FÖR DET ÄR JAG.

HAR TYVÄRR DÅLIG ERFARENHET AV DETTA MED VÄNNER SIDOR HAR RÅKAT UT FÖR EN MASSA SJUKA OSERIÖSA VÄNNER SOM INTE ENS SKULLE FÅ VARA PÅ EN VÄN SIDA. MEN OM DU ÄR MOTSATSEN SÅ BEVISA FÖR MIG!

• Sön 13 jul 16:01 #1011

. sakta, sakta kryper den uppför min ryggrad. Den där j-vla stressen!!! "Var kommer den ifrån?". Fast vet du vad? "Du skulle göra många fler saker - om du inte såg dem som omöjliga!". Har du några knep? Skulle verkligen behöva det  http://ekdungen.blogspot.se/

• Mån 21 jul 14:08 #1013

Som man bäddar får man ligga

• Tor 24 jul 21:02 #1014

Jag vet inte om ni minns mig. Kenopeno. Jag som flyttade till Canada efter att ha träffat en man genom facebook.

Idag har min blog förändrats en del. Då min man nu har fått en aggressive cancer. Och livet har förståss vänts upp o ner.

Här är min första videodagbok från igår:

">

Och här är min blog I skrift o bilder. Följ med oss på en cellgiftsbehandlingsdag.

http://kenopeno.wordpress.com/2014/07/15/welcome-to-joyn-us-on-our-chemoday-this-is-for-you-dear-family-and-friends/

• Tor 24 jul 21:08 #1015
    kenopeno skrev 2014-07-24 21:02:40 följande:

Jag vet inte om ni minns mig. Kenopeno. Jag som flyttade till Canada efter att ha träffat en man genom facebook.

Idag har min blog förändrats en del. Då min man nu har fått en aggressive cancer. Och livet har förståss vänts upp o ner.

Här är min första videodagbok från igår:

">

Och här är min blog I skrift o bilder. Följ med oss på en cellgiftsbehandlingsdag.

http://kenopeno.wordpress.com/2014/07/15/welcome-to-joyn-us-on-our-chemoday-this-is-for-you-dear-family-and-friends/

och här är mitt andra videodagboksinlägg

">

• Fre 25 jul 15:07 #1016
    Det hade jag inte orkat på grund av mina diganoser som jag har. Har själv en blogg som jag skriver om mitt liv och mina diagnosen. Men jag är väldig glad att det så. Jag har om kring mig. Har min familj.
    Jag är en mamma som inte är som alla andra mammor. Jag följer min egna väg och kan man inte respektera det så håll dig undan. Jag älskar djur men katter och hundar ligger mig varmast om hjärtat. Sen så betyder min familj allt för mig så ni vet*S*.
    Kolla gärna in min blogg och lämna gärna ett avtryck! Antingen i gästboken eller med en kommentar!
    Tankar från en helt vanlig kvinna, mamma, fru med diagnosen ?autismspektrumtillstånd.
    Men lever efter mottot att hellre se möjligheter än problem! Bloggat tidigare men blev inte mycket av det hela till slut. Får se om det blir annorlunda nu!
    Syftet med mitt bloggande är att dela med mig av mina åsikter och innesta tankar plus skriva om vad som händer i mitt liv! Har alltså inget specifikt ämne att skriva om. Får bli vad det blir helt enkelt. Söker vänner! Min bloggadress:

http://miamiamia.bloggplatsen.se/ och E-mailadress: mia2@home.se

«

?

1

• Fre 25 jul 19:16 #1017

Enklaste och godaste sommarfikat som räcker till många!
    Besök gärna min blogg - www.femme.se/bambi/
  • I förrgår 16:34 #1018
    Senaste inlägget. Gratis (på riktigt!) mat :D

(Obs! Inget reklaminlägg!)

• I förrgår 19:36 #1019
    Idag var vi på Maskerad, Malte var Mumie och jag fick bli en prickig hund. Jag har kommit till punkten i livet då jag tycker det inte finns så mycket att skämmas för. "Får du undan din skam blir du en modigare människa", tror jag. "Vem av oss har inte gjort lite tokigheter som vi skäms för?" Dela gärna med dig  http://ekdungen.blogspot.se/
Svara i tråden
Logga in
Bli medlem
Skapa en ny tråd
Ändra kategori Skriver i kategorin: Nöje

Andra har läst

Innehåll

Annat innehåll

Dagens fråga

Dödsstraff- för eller emot?

Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.