• trollm­amma76
    Äldre 12 Dec 02:30
    24686 visningar
    18 svar
    18
    24686

    Kan magsjuka utlösa förlossning,snälla svara.

    Som frågan lyder om man är magsjuk och det kommer från båda hållen kan det utlösa tidigare förlossning..
    Är själv i v 36 och magsjuk tror jag började i kväll men kan inte sova pga mina SD kan varken ligga på rygg eller sida..

  • Svar på tråden Kan magsjuka utlösa förlossning,snälla svara.
  • trollm­amma76
    Äldre 12 Dec 06:46
    #3

    OK,Tack
    somnade halve elva för att vakna sen vid ett tiden av att jag mådde så illa och mina SD gjorde så ont,somnade inte om förrän vid halv fyra och har haft mina förvärkar/SD hela tiden dom kommer men håller inte i så jätte länge.

    ont i nedre delen av ryggen...

    Nu är jag vaknen igen pga att sonen vakna och känner att dom har inte avtagit.

  • trollm­amma76
    Äldre 12 Dec 12:54
    #6

    Nu har sonen sjukan och maken mår dåligt men däremot mår jag bra som om jag aldrig spytt eller gjort nr 2,
    Mina SD/förvärkar har inte avtagit har ont i nedre delen av ryggen som inte ger med sig samt i magen som om mensen skulle vara på G..

  • trollm­amma76
    Äldre 13 Dec 09:28
    #11

    Tack alla ni som svarat,var på kontroll igår kväll pga mina starka SD där visade dom vara regelbundna men annars var allt bra med bebisen.
    Läkaren berättade lite om att skulle hon komma nu så stoppar dom inte mm.

    fick åka hem och dom sa att något kan vara pågång det närmaste dagarna,skulle ringa så fort jag känner något just pga att jag kände inte mina SD som kom i maskinen fast dom var starka.

    min smärttörskel är så hög..
    så nu får vi se..

  • trollm­amma76
    Äldre 20 Feb 11:14
    #13
    Lajkie skrev 2010-02-20 08:28:41 följande:
    Hur gick det för dig TS?Jag är i v.33+1 idag och har haft magsjuka ett par dagar. Igår kom rosa slem i massor.
    Det gick bra födde en dotter i v 37
  • trollm­amma76
    Äldre 20 Feb 15:00
    #18
    Lajkie skrev 2010-02-20 13:13:39 följande:
    GRATTIS förresten =)
    Med min första dotter startade fl med att jag mådde illa och spydde bara..

    var inte magsjuk men måde illa..
Svar på tråden Kan magsjuka utlösa förlossning,snälla svara.