• Anonym (för kåt ??)

    Problem - blir FÖR blöt, det bara rinner ur mig - ngn mer??

    Brukar inte skriva här, men har ett kanske (?) ovanligt "problem". Det låter kanske bra, jag vet ej, men det är faktiskt ett handikapp. Undrar om fler tjejer har samma problem, vad ni gör åt det, samt vad ni män tänker/känner i sexakten med riktigt blöta tjejer (pratar inte bara vanligt blöt nu...)

    Problemet är att så fort jag börjar tänka på sex (är ändå 37 år, så har alltid trott detta ska minska med åldern, men icke) så blir jag bara av tankeupphetsning SÅÅ VÅt & BLÖT att det verkligen FORSAR ur mig och ner ut över benen. (Vet inte ens vad den "upphetsningsvätskan" kallas, ngn?)

    När det väl kommer till samlag sen är jag ju såå plaskblöt att "trångheten" försvinner, så det är fräsmt där problemet ligger, eftersom jag är närmast som ett vattenhål... där.. när jag väl får orgasm sen så får jag också alltid sprutorgasmer, så då kommer det ännu massa mer...

    Jag är ju lite äldre generation, och skulle aldrig ngnsinn kunna prata med mina väninnor om sånt här.. därför passar jag på o ställa det anonymt här på ett forum, där jag kanske kan få lite svar & tips o råd. Känns pinsamt o komma till en gynokolog och fråga om det finns medicin mot att man blir för blöt... (eller?)..

    De män jag varit med blir upphetsade av att jag är såå blöt, men samtidigt så tror jag ändå själva akten blivit bättre om jag varit normalt blöt..

    NGN mer, eller är jag ensam om detta problem? Vad tycker ni män?

    Kram

  • Svar på tråden Problem - blir FÖR blöt, det bara rinner ur mig - ngn mer??
  • Anonym (jag med)

    Jag har alltid blivit så blöt, men däremot ännu inte haft turen att få fontänorgasmer. Vissa har reagerat litet som du beskriver att det inte blir så trångt men ärligt talat har de inte heller haft så mkt att fylla ut med...

    Däremot har de män med sunt förnuft blivit riktigt glada över att jag blivit så blöt... Men jag tycker att om du verkligen LIDER av det så prata med din gynekolog.

  • Anonym (Blöt)

    Jag blir också väldigt blöt när jag blir upphetsad, ibland såpass blöt att jag upplever precis som du att känsalen minskar.
    Men just nu sitter jag med en man i min soffa och vi har diskuterat det du skrivit och han tycker bara att det är bara upphetsande.
    Något jag brukar göra är att torka mig torr med papper faktiskt.
    För det känns som om det spelar minder roll för killarna men mindre roll för tjejerna pga okänsel.

  • Anonym (väninna)

    Jaså, är man för gammal att prata om det vid 37.... Hade en betydligt äldre väninna som berättade om samma problem (hon är väldigt gammal nu, knappast i livet). Hon blev så blöt att det inte blev någon friktion, det störde henne. Karlar hade hon många omkring sig, vet inte om de led av det.

    Hon sökte läkare och bad om medel som dämpar sex-driften - fick inget. Konstigt egentligen, många mediciner råkar ju ha som biverkning att sexintresset försvinner mer eller mindre....

  • Peter37

    Jag är ganska grov och lång där nere och bara älskar en riktigt blöt fitta..
    är så satans skönt att få tränga in i den våta,omlutande,underbara vätan...snackar vi oralsex:Jag är din!!!vill smaka,suga,slicka..så underbart om det rinner ur kvinnan,skulle du dessuton komma på mig(fontän)så sprutade jag i taket....
    Varför hittar inte jag en kvinna som du/er....
    sköt om er underbara kvinnor
    kramar från singel Peter

  • Balder69

    ju blötare desto bättre , tycker det är mycket upphetsande när det ä rejält blöt så man verkligen ser att det rinner . så brukar det vara med min fru å hon är 38 år...så det är nog inget du ska oroa dig för utan istället vara glad för....tänk om det hade varit som en öken istället. det hade ju varit värre.

  • Anonym (katrin)

    vänta lite här nu,den äldre generationen...hm....jag är 38 år och visst pratar vi om sånt.vi blir ju mer erfarna och snackar på...........

  • anonym0014

    Det är inte bara i det kvinnliga könet det finns problem.
    Jag har så mycket pre-cum att hon vägrar suga och utan handduk i sängen är det inte aktuellt.  Tänker på 6 ständigt för vad är bättre?
    Vi löser problemet med att i halvlek torkar så tort det går, sen påt igen.
    Själv hade jag älskat om det varit kvinnan men så är livet.

  • jaktsvenne

    Hej på dig skulle vilja att fler tjejer och damer hade det problem som du säjer att du har men som inte är detta tycker jag  då det gör mig så kåt då en kvinna tjej blir så våt det visar bara att du är upphetsad och väldigt kåt av dig, och du ska veta en sak att köra kuken i en torr fitta som man får blöta upp med olja eller slicka så den blir våt det är ingen höjdare det heller för killen /mannen, sedan så är det så att om en kille träffar en kvinna /tjej  och de börjar att smeka varandra och då han känner hur våt kvinnan eller tjejen är ju kåtare och mer intreserad  blir din partner. Då du säjer att  du blir så våt och att det skulle vara minder vått då du knullar och har en kuk i dig du kan bara tänka på ditt bästa och inte hans han är bara så kåt och du har en så go fitta som är våt och härlig vem kan då klaga  inte du i alla fall tycker jag och det ska du inte din fitta är helt underbar dock jag inte sett och känt den, Sedan så säjer du att då du kommer så blir du som ett vatten hål gött då skulle i alla fall jag sett till att slickat dig men det är bara det som jag skulle gjort, är du lite rädd för att han inte ska känna njutning då ni har sex? i så fall det är inte ditt problem i så fall han kanske bara har en liten kuk som inte kan fylla ut dig inte vet jag, vill säja att du är lyckligt lottad som har en underbar fitta som är våt o härlig och vill bli riktigt tillfredställd.


    Med vänlig hälsning S 


    Killars /mäns dröm

Svar på tråden Problem - blir FÖR blöt, det bara rinner ur mig - ngn mer??