• Marioh­n
    Äldre 16 Dec 15:44
    124786 visningar
    1409 svar
    1409
    124786

    En satans snorunge skadade mitt spädbarn med vilje!!!

    Gick nyligen på promenad med min bebis som är 6 veckor gammal. När vi passerade en skola stod ett gäng överhäftiga högstadieelever och rökte och kastade snöbollar på varandra. Jag såg hur de började flina och diskutera något och när jag passerat cyklar den ena killen ikapp mig och kastar en snöboll rakt in i vagnen i ansiktet på min 6 veckor gamla bebis som börjar blöda från näsan och gallskrika av chocken.

    Jag tror aldrig att jag har varit så förbannad i hela mitt liv och jag tror aldrig att en tonåring har begått ett större misstag. Vad fan är det med tonåringar idag?? Är detta ett friskt beteende??

    (Du som tänker komma och hävda att han säkert har en diagnos eller att det är synd om honom på något sätt och att jag är en hemsk människa som pratar illa om ett stackars barn. Gör dig inte besväret. Han skadade mitt spädbarn och skrattade. Förvänta dig inte någon form av empati från min sida. )

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-16 16:36
    Tack alla som uppmuntrat mig lite. Det behövde jag idag Jag uppdaterar imorgon och berättar hur det gått. Nu ska jag lyssna på julmusik och kramas lite med min gosse!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 08:47
    Det verkar finnas ett fåtal människor i tråden som vägrar begripa vad jag skriver! Jag fick tag i killen omedelbart när han kastat snöbollen och ämnade fly från platsen. Jag reagerade blixtsnabbt och det hela var över på ett par sekunder. Jag gick omedelbart med mitt barn till en läkare eftersom jag inser att rektorn kommer att finnas kvar på skolan och polisen kommer att finnas kvar när jag kommer hem och min sons näsa var det viktigaste just då! Jag har varit i kontakt med polisen och jag har även haft ett långt samtal med rektorn som ser mycket allvarligt på händelsen.

    Det kommer att ropas ut ett meddelande i högtalarna, klassföreståndarna ska ta upp det i alla klasser och uppmana elever att lämna uppgifter till rektorn och killen uppmanas att själv anmäla sig till rektorn innan lunch för att undvika att SKOLAN gör en polisanmälan mot honom. Jag inväntar resultat då jag och rektorn ska höras efter lunch!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 10:58
    Nu ringde rektorn! Killens kompisar har angivit honom och jag ska gå till skolan och träffa honom och hans mamma klockan 13.00. Killen är 15 år och har tydligen erkänt men rektorn vill att hans mamma ska närvara så vi väntar till klockan 13.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 11:16
    Hans kompisar som angav honom var tydligen två av flickorna i gänget som hade tagit oerhört illa upp och sagt åt honom att inte göra det eftersom killarna i gänget stod och hetsade varandra att våga. Det var alltså ett planerat dåd och intentionen var att "träffa bebisen".

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 18:04
    Detta är ett utmärkt exempel på hur vansinnigt sjukt fl fungerar ibland. Jag blir kritiserad och ifrågasatt för att jag tar min blödande nyfödda bebis till en läkare och lynchad för att jag beskriver anletsdragen hos den som överföll oss. Jag har fått nog av tramset. Jag öppnar en ny tråd och berättar hur det har gått. Ni som inte har något annat för er än att sparka på folk som ligger är välkomna att stanna här och ombedes att lämna mig ifred.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 18:25
    www.familjeliv.se/Forum-5-74/m49435142.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-17 18:51
    Jag avslutar med att säga samma sak här som i den nya tråden.

    Att detta är ett diskussionsforum ger alla rätten att uttrycka sig.
    Det är en rätt man frivilligt kan använda eller avstå.

    Att upprepade gånger försöka provocera en mamma vars spädbarn blivit misshandlat blodigt bara för att man inte är förbjuden att göra det håller ungefär lika hög klass som att resa sig upp på en begravning och säga högt "jag tycker att han förtjänade det. Hoppas att det gjorde ont". Det säger väldigt mycket om en människa.

    Att medvetet försöka såra och skada bara för att man KAN är inte friskt. En frisk människa VILL nämligen inte. Jag kan bara beklaga att vissa mår så oerhört dåligt i sig själva att deras enda hopp är att utnyttja ett blodigt spädbarn som stege.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-12-18 23:27
    Goder afton mina vänner Nu slutar vi skälla på killen i fråga. Läs tråden jag länkar till så hoppas jag att ni får en lite annorlunda uppfattning. Han var inte ond och elak. Han gjorde något vansinnigt dumt och han kommer troligen aldrig att göra om det.Tack för allt stöd men snälla kika vidare i uppdateringstråden och gör som jag gjorde. Ge honom en chans att bli en bra människa för det kan han bli! Kram och god jul på er allihop!

  • Svar på tråden En satans snorunge skadade mitt spädbarn med vilje!!!
  • Novemb­erstjä­rnan
    Äldre 16 Dec 15:46
    #1

    Jag ser nu att jag har befogande på min rädsla när jag går förbi tonåringar med barnvagn.

  • Äldre 16 Dec 15:46
    #2

    nä men fy faaaan va arg jag hade blivit....
    Polisanmäl den jävla ungen.....

  • Lalalo­ng
    Äldre 16 Dec 15:46
    #3

    Hoppas att du gav dem en riktig utskällning!!!

    Finns anledningar till att jag valde att inte jobba med högstadie/gymnasieungdomar längre.

  • Trolle­t Ludenb­en
    Äldre 16 Dec 15:46
    #4

    Fy fan vad sinnesjukt?? Vem fan gör nåt sånt??


    Älskade ungar Frodo 021001 och Elias 090224
  • Hägerb­o
    Äldre 16 Dec 15:46
    #6

    vaaaaaaa ååå blev så arg att jag nästan skakar när jag läste ditt inlägg hoppas du gick in på skolan och tog reda på elevens namn och polisanmälde, idiot ungen!!!!

  • Marioh­n
    Äldre 16 Dec 15:47
    #7

    Trollet Ludenben skrev 2009-12-16 15:46:31 följande:


    Fy fan vad sinnesjukt?? Vem fan gör nåt sånt??
    Det undrar jag också!
  • drömhu­s
    Äldre 16 Dec 15:47
    #8

    Fick du tag på honom? gick du in till rektorn???

  • psycho­candy
    Äldre 16 Dec 15:47
    #9

    Men herregud! Vad fan. Hur är det med din lilla? Har du polisanmält?

  • Marioh­n
    Äldre 16 Dec 15:47
    #10
    SilverEmma skrev 2009-12-16 15:46:42 följande:
    Jag hade velat skada den jävla skitungen...ordentligt....synd att det är straffbart. Polisanmälan? (bara för att man kan?)
    Jag kan inte polisanmäla för jag vet inte vem han är. Jag vidtog andra åtgärder. Han vet inte vem jag är heller!
  • k girl
    Äldre 16 Dec 15:48
    #11

    VAD I HELVETE!
    Vad är det för idiotiska ungar? Jag skulle ha flippat om någon gjorde så med mitt lilla pyre... Nej, jag tycker inte att det är friskt alls.

Svar på tråden En satans snorunge skadade mitt spädbarn med vilje!!!