• HannaS83

    Använder DU anti-rynk kräm???

    När ska man börja med det?

    Jag är 26 nu och börjar känna att det är dax...:(

    Använder du antirynkkräm?
    Vilken?
    Hur gammal är du?

  • Svar på tråden Använder DU anti-rynk kräm???
  • EJai

    Jag skall nog börja snart. Tänkte börja nästa år är då 23. FÖr man skall ju börja innan dem kommer och känns som jag kommer få rynkor tidigt pga stress och ganska kassa mat vanor lite träning och frisk luft.
    OKej man börjar väll gå ut mer nu med barnen men stressen lär väll öka.

  • Mandragora

    Nej ingen sådan skit på min hud. Jag använder enbart naturlig hud- och hårvård och DET tillsammans med en bra livsstil gör hela skillnaden.


    shakti.blogg.se | kattägd narcissistisk vegetarian och blivande prettomorsa
  • 010306

    Ja men mest för att slippa va torr i ansiktet :P Nån Granier tror jag. ( varierar är inte så noga X)
    Är 30 år men börja för ett par år sen.
    Ser än så länge inte gammal & rynkig ut iallafall :P

  • Pallas
    Mandragora skrev 2009-12-28 21:25:33 följande:
    Nej ingen sådan skit på min hud. Jag använder enbart naturlig hud- och hårvård och DET tillsammans med en bra livsstil gör hela skillnaden.
    Du glömde gener.
  • Pallas

    Jag är 36, är inte rynkig och använder inte anti-rynkkräm. Personligen har jag inte hittat en enda vetenskaplig studie som visar att det skulle vara värt att kasta bort en massa pengar på.

  • Miafia33

    Jag är 38 år och använder antirynk creme sedan jag var ca 30.
    Jag använder den sk spermakrämen från Scin Science, den är super

  • Miafia33

    Pallas: Det var längesedan, hoppas du mår bra

    Måste bara berätta, tidigare använde jag Carita Paris produkter och jag har aldrig varit så slät i ansiktet. Man måste testa själv, oftast lönar det sig att lägga lite mer pengar på hudvård precis som med mkt annat.

  • Puss och Kram

    Största delen av antirynkcremer inehåller ju en massa aha syror som får huden att svälla och "fyller ut" rynkorna... Väldigt kortvarigt resultat som inte känns helt sunt.

    Nej jag håller med Mandragora...


    Mandragora skrev 2009-12-28 21:25:33 följande:
    Nej ingen sådan skit på min hud. Jag använder enbart naturlig hud- och hårvård och DET tillsammans med en bra livsstil gör hela skillnaden.
    Men Pallas har också en poäng...
    Pallas skrev 2009-12-29 22:49:53 följande:
    Du glömde gener.
  • HannaS83

    Tack för alla tips!

    miafia 33 Carita Paris säger du? Det ska jag nog testa!

    Vad är denna spermakräm..? Later som natt min man skulle hitta pa ;)

    gärna fler tips!

  • Indianica

    Att inte röka och att inte sola samt dricka för mkt alkohol är det viktigaste!

    Jag använder inte antirynk i vanlig bemärkslese, men jag använder Cliniques turnaround concentrate för att bli mjuk i ansiktet, tycker jag blir så himla len av den Smårynkor bryr jag mig inte om, de kommer när de kommer. Får väl göra ett facelift om jag börjar se för jäklig ut

  • Miafia33
    HannaS83 skrev 2009-12-30 23:27:23 följande:
    Tack för alla tips!miafia 33 Carita Paris säger du? Det ska jag nog testa!Vad är denna spermakräm..? Later som natt min man skulle hitta pa ;)gärna fler tips!
    Hahah :) Du kan läsa mer om cremen här http://www.skinscience.se/
  • TezzyBump

    en åldersförebyggande kräm bör man börja med i 20-25 års ålder, då börjar de första rynkorna/fina linjerna komma, efter 30 börjar kollagenet avta i huden och det är hög tid att börja. jag är 22 och använder åldersförebyggande hudvård från mary kay.

  • moa206

    Nyligen fick krämen Perle Bleue Visage Care Moisturise som födelsedagspresent från en väninna, har bara använt den i två veckor men den verkar ganska bra. Hennes hy har verkligen förbättrats efter den.  

Svar på tråden Använder DU anti-rynk kräm???