• Anonym (ridar­inna)
    Äldre 1 Jan 23:35
    22854 visningar
    59 svar
    59
    22854

    Kan er man få utlösning när ni rider honom?

    Kan er man få utlösning när ni rider honom?. Isåfall hur gör ni det skönt för honom så att han kommer?.

  • Svar på tråden Kan er man få utlösning när ni rider honom?
  • Anonym (.....­......­.....)
    Äldre 1 Jan 23:38
    #1

    Han gillar när jag kommer långt bak så hans penis blir rakt upp eller böjd mot hans ben...

    svårt att förklara.
    Förstår du ungefär?

  • Anatha
    Äldre 1 Jan 23:38
    #2

    Ja det kan han. Antingen så bumpar jag upp och ner eller så sitter jag och vickar kroppen fram och åter. På det sättet stimulerar jag mig själv bäst och som tur är gillar han även det och kommer.

  • Anonym
    Äldre 1 Jan 23:38
    #3

    Ohja. Han kommer. Jag rör mig med mjuka långsamma röresler först, för att sen jobba fortfare och fortare. Men jag har starka ben. Vi sitter i fåtlj eller soffa i bland, och då är det ju enklare.

  • Mammam­aria03
    Äldre 1 Jan 23:43
    #4

    Sen kan du också smeka hans pung och mellan gård samtidigt som du rider han!


    Det brukar uppskattas
  • Anonym (ridar­inna) Trådstartaren
    Äldre 1 Jan 23:51
    #5

    Tack för era svar. Det verkar svårt att få honom komma. För efter 2 år så kommer han inte i den ställningen. Han säger till mig att det inte är möjligt för honom att komma. Vet inte vad han menar med det men vi har inte haft andra partner innan. Så jag kan inte veta det.

  • Anonym
    Äldre 1 Jan 23:52
    #6
    Anonym (ridarinna) skrev 2010-01-01 23:51:43 följande:
    Tack för era svar. Det verkar svårt att få honom komma. För efter 2 år så kommer han inte i den ställningen. Han säger till mig att det inte är möjligt för honom att komma. Vet inte vad han menar med det men vi har inte haft andra partner innan. Så jag kan inte veta det.
    Tja, vissa har ju svårt för att komma så. Du har väl själv lättare/svårare att komma i vissa ställningar?
  • Anonym (ridar­inna) Trådstartaren
    Äldre 1 Jan 23:55
    #7
    Anonym skrev 2010-01-01 23:52:46 följande:
    Tja, vissa har ju svårt för att komma så. Du har väl själv lättare/svårare att komma i vissa ställningar?
    Jag är inte så erfaren så när vi har sex så tycker jag att det är skönt och blir blöt. Fast jag vet inte om jag någonsin fått orgasm. Skäms!
  • Anonym
    Äldre 1 Jan 23:57
    #8
    Anonym (ridarinna) skrev 2010-01-01 23:55:20 följande:
    Jag är inte så erfaren så när vi har sex så tycker jag att det är skönt och blir blöt. Fast jag vet inte om jag någonsin fått orgasm. Skäms!
    Men... klitorisorgasm eller vaginalorgasm? Skillnad ju. Och många tjejer måste stimulera klitoris under själva exet för att komma. Testa att smeka dig själv samtidigt som du rider.
  • Mammam­aria03
    Äldre 2 Jan 00:00
    #9
    Anonym (ridarinna) skrev 2010-01-01 23:55:20 följande:
    Jag är inte så erfaren så när vi har sex så tycker jag att det är skönt och blir blöt. Fast jag vet inte om jag någonsin fått orgasm. Skäms!
    Det är inget att skämmas över!
    Smeker du dig själv något?
    Om inte så bör du börja med det - för det är ett jätte bra sätt att lära 
    känna sin egen kropp.
    Men som jag skrev tidigare - när du rider han så sätter du handen runt hans pung och
    låter fingrarna glida mellan pungen och anus!
    Då kommer äår troligtvis att njuta riktigt ordentligt.
  • Mammam­aria03
    Äldre 2 Jan 00:02
    #10
    Anonym skrev 2010-01-01 23:57:33 följande:
    Men... klitorisorgasm eller vaginalorgasm? Skillnad ju. Och många tjejer måste stimulera klitoris under själva exet för att komma. Testa att smeka dig själv samtidigt som du rider.
    Skulle precis skriva det!
    Att smeka dig själv samtidigt så ökar du chanserna att själv få orgasm ordentligt.
    Att få vaginal orgasm är svårare för väldigt många kvinnor!
Svar på tråden Kan er man få utlösning när ni rider honom?