• KALinde

    Silent treatment

    Hejsan, 


    Jadu... jag har en tjej som på 3,5 års tid behandlat mig på samma sätt. Det uppstår tjafs. Hon slutar Aldrig. Hon måste vinna varenda tjafs trots att jag förklarat för henne att det fokuset skall man öht inte ha. Jag brukar bli ledsen av dessa tjafs. Vilket jag brukar berätta (konstigt nog fortfarande...) men då svarar hon inte. Jag brukar be henne att välja kärlek genom att ge mig en kram eller skicka en positiv sms smiley. Men det funkar ej. Även om jag ngn gång blir så knäckt att jag gråter så rör hon ej en fena. Ingen skulle tro mig om jag berättade detta. Jag är ju till råga på allt man så det är uteslutet ju. Du förtjänar ngt bättre. Mer kärlek och respekt. Och ingen sådan här mental misshandel. Och ja. Min tjej är sexig som fan och social o gullig. Alla tror hon är snäll vilket hon är oxå...men närsomhelst för minsta lilla tjafs kan hon direkt hota med uppbrott och även andra hot för att sedan inte säga ett knyst. Jag fattar vad du utsätts för. Ta och försök fly så långt du kan är mitt enda tips...

Svar på tråden Silent treatment