• Anonym
    Äldre 6 Jan 00:16
    11064 visningar
    38 svar
    38
    11064

    skulle vilja lukta på ett par svetiga kvinno fötter

    tanken på att få luckta på dom gör mig så kåt att en kvinna trycker sin fot eller strumpa över min näsa och sejer nu lucktar du men va sejer man man kan väll inte bara be en kvinna att göra det????? men tanken på det gör mig så kåt

  • Svar på tråden skulle vilja lukta på ett par svetiga kvinno fötter
  • Anonym (mim)
    Äldre 6 Jan 00:32
    #1

    Men, kvinnor svettas väl inte om fötterna! Vad säger du männscha?!

  • Anonym
    Äldre 6 Jan 00:35
    #2

    Snälla nån vilka knäppa tankar.
    Lägg fokus på din stavning istället.

  • Anonym (mim)
    Äldre 6 Jan 00:38
    #3

    Jag tyckte, for the record, inte att det var särskilt knäppa tankar. Rätt harmlöst. Och om du bad mig om den lilla rolleken skulle jag gärna ge dig den njutningen av att bli kåt. Fast. Jag svettas ju aldrig! *slänger med mitt långa blonda hår som doftar sommaräng, precis som en riktig kvinna ska*

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 6 Jan 00:43
    #4

    men bara tanken att få luckta är upphetsande jag skulle inte tacka nej till att luckta på dina. mmmm

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 6 Jan 00:53
    #5

    då ber jag dig snällt att uppfylla min dröm tack

  • Hägris
    Äldre 6 Jan 09:04
    #6

    L U K T A inte luckta...

    Du kan få mina gamla skotersockar, hahahahaa


    Nåt kul, fyndigt och smart!
  • Anonym (mim)
    Äldre 6 Jan 15:27
    #7
    Anonym skrev 2010-01-06 00:53:38 följande:
    då ber jag dig snällt att uppfylla min dröm tack
    Alltså, en random person som sniffar på mina fötter och blir kåt av det.... Jag vill gärna vara liiiite mer i synk brain-wise innan jag kåtar upp någon.. 
    Annars kan du gärna få göra mig kåt om du vill? Bli riktigt beläst inom ett ämne, sådär så att du faktiskt nästan kan allt. Ämnet ska vara relevant för vår samtid och ha stor påverkan på många människor, innehålla aspekter från flera kulturer och bestå av tre delar fakta och två delar funderingar. Och sen så är du ödmjuk inför att det kan finnas andra som kan veta något du inte tänkt på. DET blir jag jättekåt av!
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 6 Jan 18:42
    #8

    tack mim. det ska jag ha i tankarna och stort tack flr dit svar

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 6 Jan 18:47
    #10

    till mim. jag uppskattar ditt svar jag ska läsa på mer om det där ämnet och så vore det trevligt om du fortsatte att skriva här till mig??? tack på förhand

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 7 Jan 04:31
    #10

    och om jag stavar fel jag är ordblind.ska jag skämas för det? tack

Svar på tråden skulle vilja lukta på ett par svetiga kvinno fötter