• Anonym (tom..)

    Hur vet man att en kille gillar en?

    Till att börja med. Jag är inte singel och jag vet att jag gör fel.. Jag och min kille har haft det jätterörigt under snart 2,5 år. Och den historian är för lång för att jag ska orka rabbla upp den igen.. Men det är inte det jag vill prata om utan bara det som jag skriver om nedan. Ok? Annars behöver ni inte svara..


    Iaf..
    Under nyår så var jag hos en polare och festade. Där träffade jag en snubbe och vi blev rätt mysiga med varandra under festen. Han ville ofta att jag skulle följa med ut och röka så vi kunde sitta ifred och pussas osv. Det ville jag också =)

    Sen tidigt på morgonen när folket börjat gå hem så följdes vi åt. Jag bor i närheten. Han följde med mig upp. Jättetrötta var vi, men ändå kunde vi inte låta bli varandra.. Underbart var det.

    Sen på lördagen så pratade vi lite över facebook och ingen av oss hade nåt att göra så vi bestämde att vi skulle ses och titta på film, äta pizza och ha det trevligt. Det blev att han stannade till måndag ^^ Aldrig varit med om så mkt sex! Nu har jag börjat gilla honom. Det känns helt upp-och ner. Men jag vet inte om han är intresserad av mig. När vi umgicks i helgen så var han jättemysig. Han kom och höll om mig när jag stod och diskade. Var jättemysig och vi hade roligt tillsammans. Inte bara sex ^^

    Han har sagt att jag är välkommen att hälsa på honom. Han bor i Gbg så det är ganska långt. Ändå blir jag nojig över att han inte alls gillar mig på samma sätt som jag gillar honom. När vi pratat på nätet så är det jag som börjar med att säga "Hej".

    =/ Vet inte vad jag ska göra. Vill inte vara påträngande. Har bara inte varit så glad som jag var i helgen, på länge.

    Tack på förhand!
  • Svar på tråden Hur vet man att en kille gillar en?
  • Anonym (kravlöst)

    Jag vet vilka svar du kommer att få..


    Men visst. Han gillar dig, trivdes säkert med er myshelg. Det var ju ganska kravlöst och avslappnat förstår jag. Men det betyder kanske inte att han är seriöst intresserad, när det börjar ta tid och energi. Vem tycker inte att kravlöshet är mysigt liksom?
    Utan att moralisera över att du har pojkvän så kan man ju fundera på vad du saknar där och som gör att du dras till den här killen? Chansen att din kille är fel och att den här nya är "rätt" för dig är nog mindre än chansen att du helt enkelt är svältfödd på lekfullhet och spontansex eller nåt. Det är nog viktigt att skilja ut om din attraktion beror på generell kärlekshunger eller om nyårskillen verkligen var toppen.
Svar på tråden Hur vet man att en kille gillar en?