• nyfike­ngrön
    Äldre 8 Jan 22:10
    20631 visningar
    27 svar
    27
    20631

    Acai Berry detox, nån som provat?

    Har nån fallit för denna reklam om Acai Berry Detox som man kan se reklam om på nätet och en länk till en blogg http://www.emilysdietsecrets.com/SE-1/ där man kan läsa om hennes otroliga resultat av denna diet.
    Eller är detta bara ett stort lurendrejeri??

    Har ni provat och isf har det fungerat för er?
    Ni som HAR prova och beställt detta hur lång tid tog det innan ni fick varorna?

  • Svar på tråden Acai Berry detox, nån som provat?
  • Appleb­aum
    Äldre 8 Jan 22:45
    #1

    Bloggen är inte på riktigt utan bara en massa reklam. Tar du bort /SE-1/ i slutet av adressen så kommer du till samma sida fast på franska.

    Gå inte på sånt där, det funkar inte. Låter det för bra för att vara sant så är det oftast det.

  • nyfike­ngrön
    Äldre 8 Jan 22:53
    #2

    Har insett att bloggen inte är äkta men tänkte att det kanske är nåt som kan funka ändå.

    Ingen som provat det då???

  • Appleb­aum
    Äldre 8 Jan 22:55
    #3
    nyfikengrön skrev 2010-01-08 22:53:06 följande:
    Har insett att bloggen inte är äkta men tänkte att det kanske är nåt som kan funka ändå. Ingen som provat det då???
    Behöver man dra till med att lura folk i sin marknadsföring (genom en fejkblogg till exempel) så kan man väl kanske dra slutsatsen att produkten inte är särskilt effektiv? Vill du gå ner i vikt så finns det inga genvägar.
  • nyfike­ngrön
    Äldre 12 Jan 09:42
    #4

    puff

  • Karre1
    Äldre 27 Jan 14:57
    #5

    Jag har prövat acai , inte så många dagar men iallafall.

    Jag blir extremt pigg utav dom, men dom kommer nog
    inte hjälpa mig att gå ner i vikt speciellt mkt. MEN jag blir
    åtminstone pigg :)

    jag beställde ett gratisprov som kom på ungefär 4 dagar.

  • nyfike­ngrön
    Äldre 27 Jan 15:05
    #6

    Har det hemma och kanske det är värt o testa det lite till just för pigghetens skull.. skadar ju inte, fast å andra sidan äter jag andra tabletter som kosttillskott och man kanske inte kan blanda hur som helst.

  • Karre1
    Äldre 27 Jan 15:09
    #7

    Blanda är inte bra.

    Men innan jag började att ta acai så kände jag mig alldeles för
    hängig och trött för att träna, speciellt efter långa dagar osv.
    Men sen jag har tagit dom har min energi slagit om som tusan!
    jag är som en liten unge i benen ^^

  • nyfike­ngrön
    Äldre 27 Jan 15:23
    #8

    Hmm.. jag käkar BURN nu tillsammans med nå shakes från svensktkostillskott.se så det är kanske himla dumt och blanda då. Men jag har de kvar och kan prova vid senare tillfälle. Mer energi är bra

  • enAnna­n
    Äldre 27 Jan 15:34
    #9

    kolla denna länk:
    http://www.kerstindietblog.com/

    Samma blogg/annant namn. Tidigare stod det en annan stad och eftersom jag inte trodde på detta så skrev jag en kommentar (som aldrig godkänts förstås) och sa att jag bodde i samma stad och ville veta var hon har gått och kollat sina värden för att jag också vill det innan jag började (vilket jag inte har tänkt göra). Resultatet blev att de ändrade ort i bloggen....

  • nyfike­ngrön
    Äldre 27 Jan 15:40
    #10

    Jag har också lämnat kommentar till en såndär blogg, minns inte vad det var hon hette då tjejen men det är samma bild på magen före och efter iaf. Min kommentar har aldrig godkänts heller och det är inga andra kommentarer än de som stod i december som står på sidan. Ändå står det att den var senast uppdaterad med dagens datum oavsett vilken dag man går in och kollar..

    Min mage ser ut ungefär som på före bilden så jag var riktigt desperat och blåögd och gick på det såklart.... menmen nu har jag avbeställt allt för framtiden iaf. O ska nog vara mer försiktig i framtiden.

Svar på tråden Acai Berry detox, nån som provat?