• Äldre 14 Jan 17:58
    1836 visningar
    6 svar
    6
    1836

    Hur säkra är testen från testlagret?

    Hej!

    Gjorde ett graviditetstest imorse som visade ett svagt streck, sambon såg det också...
    Som rubriken lyder undrar jag hur säkra grav-stickorna är från testlagret?
    Gjorde även ett test nyss, och det visade lite lite starkare streck än det imorse. Har aldrig tidigare fått utslag på testlagrets grav-tester!
    Har BIM på söndag om jag räknat rätt, så är ju då på BIM-3

    Har bild i bildgalleriet för den som är intresserad av att se...

  • Svar på tråden Hur säkra är testen från testlagret?
  • Äldre 14 Jan 18:12
    #1

    Jag hade litat på dem.har inte fått plus på dem om det inte varit så och dina ser ut att bli starkare,så prova igen imorgon så är det nog starkare grattis

  • Äldre 14 Jan 18:42
    #2

    grattis =) de där kan du lita på, titta i mitt galleri så får du se mina steck på samma stickor hihi grattis igen=)

  • Äldre 15 Jan 07:21
    #3

    Gjorde ett nytt test nu här på morgonen... Det var lite tydligare streck på det än det senaste igår.... tog dock inget kort på det. Men sambon sa att det syndes tydligare och jag tyckte det jag med...

    Tack för grattis =D

  • entill­2010
    Äldre 15 Jan 07:25
    #4

    grattis har ni försökt länge?

  • nurse
    Äldre 15 Jan 12:01
    #5

    Jag har fått ett falskt plus på en sticka från testlagret. Men eftersom du tagit fler än ett test så skulle iaf jag litat på att det stämmer Så vågar mig nog på ett GRATTIS!

  • Äldre 15 Jan 12:04
    #6
    entill2010 skrev 2010-01-15 07:25:37 följande:
    grattis har ni försökt länge?
    TACK! {#lang_emotions_smile}
    Vi lyckades nu på 5:e försöket {#lang_emotions_laughing}
    nurse skrev 2010-01-15 12:01:02 följande:
    Jag har fått ett falskt plus på en sticka från testlagret. Men eftersom du tagit fler än ett test så skulle iaf jag litat på att det stämmer Så vågar mig nog på ett GRATTIS!
    TACK! {#lang_emotions_smile}
    Okej, vet inte så många som har fått falska plus, men kände mig ändå tvungen att ställa frågan! Å nu sen jag plussade igår, shit va hungrig jag är! Å kissnödig hela tiden! {#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Hur säkra är testen från testlagret?