• Anonym (sååå spänd!­)
    Äldre 20 Jan 19:58
    18538 visningar
    10 svar
    10
    18538

    Citadellkliniken och bröstförstoring

    Hej på er! Ska snart på en otroligt efterlängtad konsulation om bröstförstoring på citadellkliniken i malmö. Undrar om någon har erfarenhet utav de?? Idag har jag noll och platt och vill inte att resultatet ska bli För stort, tänker kring 300cc. Nån som gjort som känner om det är lagom eller skulle ni tagit större eller mindre?Har tittat på bilder både utan och innan och framåt och baklänges och vet på ett ungefär vad jag vill ha och inte ha. Lite svårt bara med strl! {#lang_emotions_undecided} Vill ha "stora" men inte så stora så varenda människa ser mina sillisar utan att de vet att jag gjort de! {#lang_emotions_wink}

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-22 08:21
    Är det ingen??

  • Svar på tråden Citadellkliniken och bröstförstoring
  • Anonym (sååå spänd!­) Trådstartaren
    Äldre 25 Jan 23:09
    #2

    Fan vad gott- att inte behöva bh alls längre! Hehe! det ser jag fram emot. {#lang_emotions_wink} Oj vilken skillnad på cc då! Ja då får jag se vad de säger om mig helt enkelt. Vart gjorde du dina? Är det nyligen eller länge sen? Tänker hur du har upplevt tiden i ditt "nya jag"?
    Är glad för svar! Finns ingen i min närhet som har eller ska göra op...så det känns gott att höra från ngn in real life. {#lang_emotions_smile}

  • Anonym (sååå spänd!­) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 08:43
    #4

    Känner igen mig precis på din beskrivning. Att gå ur provhytten med 10 bh som absolut inte passade...det är inge roligt alls! och bikini på stranden är nästan uteslutet..och badhuset med barnen är nästan ännu värre! Hoppas att jag mä kan känna mig bekväm i alla dessa situationer till sommaren! {#lang_emotions_laughing} kan tänka mig hur "mallig" man måste känna sig! Hihi! Vet du någon som op på citadellkliniken? Och helst då Jörg Bohn? Det är till han jag ska på konsulation.

    Ju mer jag läser på bloggar och hör med er som gjort op blir ja bara mer och mer övertygad om att detta är rätt för mig och att jag Längtar ihjäl mig!! {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Citadellkliniken och bröstförstoring