• Cute Baby

    Mammor i Skövde !!!!!

    {#lang_emotions_heart}
    HEJ!!

    jag har nyss flyttat till Skövde, och tycker att det är tråkigt att 
    vi inte känner någon här, det vore kul om det fanns andra mammor som vill träffas och kanske fika eller hitta på nå roligt med barnen=)

    jag har två pojkar en på 3 år och lillen på 3 månader



    MVH 




    Victor 06 & Alexander 09
  • Svar på tråden Mammor i Skövde !!!!!
  • Tjillevippen

    Hej !!!! jag är en skövdemamma.

    Vill varmt tipsa dig om öppna förskolan i skultorp. Jag går själv dit 3 dagar i veckan. det är öppet mån, tis och fre kl 9-12. på tisdagar är det sängstund vid 10. På fredagar är det pyssel för de större barnen. På måndagar är det lite folk där. mellan 10- 10.30 fikar man. saft,kaffe smörgås 20 kr per familj. lokalen ligger i kyrketorpsgården mitt emot kyrkan (på andra sidan vägen altså). Det går att parkera vid Vägkrogen som ligger brevid kyrkan.

    synn att du har blockerad sida här på familjeliv !

    vi får se om vi ses. =) / tjillevippen   {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}

  • Chicgirl01

    Hej här är en Skövde mamma till. Fick en dotter i december. 


    Har bara bott här i lite mer än ett år och känner inte så många. går hemma på dagarna och träffas mer än gärna och fikar el hittar på nåt annat skoj. Mvh  Sandra.
  • saphiraLilja

    jag är oxå mamma i skövde!!!

    men ganska ny så har inte hittat speciellt möe att göra här??!

    vart går man på dagarna??

    vore kul o få ihop ett gäng o hitta på något!!!

  • MajaLarsson

    Tyvärr så finns det inte så mycket att göra i Skövde med barn förutom att bada å gå till biblioteket å diverse barnutställningar men vid jul så kommer det troligtvis öppna ett lekland här!

  • saphiraLilja

    bra jessicka att du har koll ;)
    då ses vi där hoppas jag!! ;)

  • ewa71

    Här är en till nybliven mamma i Skövde!
    Vore roligt att få kontakt med andra

  • nana82

    Jag bor i skövde och har två söta flickor, en ee född 2008 (Celine) och den andre 2010 (Sarah). Söker också vänner från skövde som man kan umgås med.

  • Mandarinmamma

    Hänger gärna på om det blir en träff någonstans. Har en dotter som är tre år och jag letar med ljus och lykta efter bra barnaktiviteter i den här staden...

  • Chicgirl01

    Jag träffas också gärna. har en dotter på 5 månader. 


    Kanske kunde ta en fika på stan eller en promenad med picknick nånstans i det gröna? 
    kom gärna med förslag. 
    Min msn är sandrina@3mail.se 
    Mvh sandra.
  • Cute Baby

    heeej tjejer eftersom ingen svarade i början, så todde jag att jag va ensam om att vara ensam i skövde haha men nu ser jag att missat massor när jag inte har varit inne på rätt länge

    hur mår ni allihoop

  • Chicgirl01
    Cute Baby skrev 2010-06-13 13:28:35 följande:
    heeej tjejer eftersom ingen svarade i början, så todde jag att jag va ensam om att vara ensam i skövde haha men nu ser jag att missat massor när jag inte har varit inne på rätt länge

    hur mår ni allihoop
    här är det bara fint. Dottern växer och utvecklas så jag knappt hinner med :)
  • Cute Baby
    Chicgirl01 skrev 2010-06-14 23:02:14 följande:
    här är det bara fint. Dottern växer och utvecklas så jag knappt hinner med :)
    underbart hur gammal är hon nu??

    vad gör ni på dagarna, vart i skövde bor ni??
    Kram
  • Chicgirl01
    Cute Baby skrev 2010-06-14 23:57:00 följande:
    underbart hur gammal är hon nu??

    vad gör ni på dagarna, vart i skövde bor ni??
    Kram
    Ayla blir sex månader nu den 21 juni. 

    På dagarna gör vi tyvärr inte så jättemycket eftersom jag inte känner några andra mammor.

    Vi bor på Lillegården.  

    Själv då?

    Kram. 
Svar på tråden Mammor i Skövde !!!!!