• Anonym (tjeje­n)
    Äldre 25 Jan 23:14
    20831 visningar
    66 svar
    66
    20831

    Halvslak penis

    Jag har vart tillsammans med min sambo i 8 år, det senaste året eller 2 åre har jag märkt att han tappar sitt stånd lätt när vi har sex samt att han aldrig blir sådär riktigt hård längre.
    Så idag masserade jag hans penis i 1 timme! Inte någon gång under den timmen blev han sådär stenhård. Han sa att jag skulle tryckka hårdare, och det gjorde jag, jag gjorde nog rena drömmassagen av penis för en kille, men nej

    För 2 månader sen fick han veta att han har diabetes, kan det bero på det?

    Sitter och kollar på ett kort från när vi träffades där han har stenhårt stånd, det var längesen det.
    Han får oftast utlösning i halvslakt stånd med. jag frågade han idag om han brukar bli sådär stenhård när han runkar, ibland svarade han.
    Vi har ju inte haft jättemycket sexuellt umgänge på sistone pga av barn och trötthet, men jag tycker att han borde ha blivit stenhård av 1 timems kuk-behandling!!!
    Men jag sa inte till han att han inte blev sådär riktigt hård (han hade ögonbindel)...ville inte såra han. Han kom iaf, i halvslakt tillstånd.......

    *lessen*

  • Svar på tråden Halvslak penis
  • Frelis­ac
    Äldre 25 Jan 23:20
    #1

    Googla "diabetes erektion" så kommer du att få mycket klarhet, bl a via denna länk: http://www.erektionsakuten.se/index.php?id=39

  • Äldre 25 Jan 23:20
    #2

    Hur gammal är han ungefär? Har han gått upp mycket i vikt eller tappat mycket kondition under de senaste åren?

  • Anonym (tjeje­n) Trådstartaren
    Äldre 25 Jan 23:21
    #3
    Frelisac skrev 2010-01-25 23:20:22 följande:
    Googla "diabetes erektion" så kommer du att få mycket klarhet, bl a via denna länk: www.erektionsakuten.se/index.php?id=39
    å fan det gjorde mig inte gladare .....nu sitter jag och gråter istället.-(
  • Anonym (tjeje­n) Trådstartaren
    Äldre 25 Jan 23:22
    #4
    FredrikBBB skrev 2010-01-25 23:20:39 följande:
    Hur gammal är han ungefär? Har han gått upp mycket i vikt eller tappat mycket kondition under de senaste åren?
    Han är 35 år och han har gått ner 20 kg sen vi träffades. Han jobbar på ett ställe där man rör sig mycket.
  • Anonym
    Äldre 25 Jan 23:23
    #5

    -Ja, Diabetes kan påverka. Liksom stress, trötthet, bara tanken på att inte få den riktigt hård. osv osv osv.
    Det finns hur många orsaker som helst.

    Inget att hetsa upp sig för. Det blir snarare bara sämre utav det.

  • Anonym (tjeje­n) Trådstartaren
    Äldre 25 Jan 23:24
    #6
    Anonym skrev 2010-01-25 23:23:45 följande:
    -Ja, Diabetes kan påverka. Liksom stress, trötthet, bara tanken på att inte få den riktigt hård. osv osv osv. Det finns hur många orsaker som helst. Inget att hetsa upp sig för. Det blir snarare bara sämre utav det.
    Men inte står vi och pratar innan sexakt "hoppas kuken blir riktigt hård nu", detta är något jag själv har märkt de sista året/2 åren.
  • Anonym (tjeje­n) Trådstartaren
    Äldre 25 Jan 23:27
    #7

    Det började med at vid sexakt så drar han ut den och runkade upp den för att till slut trycka in en halvslak penis, DÅ var inte problemet så mycket vid runkning/handjob, men nu har det även blivit mer och mer vid handjob/avsugning...Det har blivit värre med andra ord..
    Men även om det är stress/diabetes så borde han ju fått stenhårt stånd efter 1 timme?...eller?

  • Anonym (tjeje­n) Trådstartaren
    Äldre 25 Jan 23:28
    #8

    Så vi kommer aldrig mer kunna ha ett samlag med hård penis igen då?

  • Anonym
    Äldre 25 Jan 23:30
    #9

    Detta har ingenting med dig att göra. Släpp den tanken. Har det med hans diabetes att göra så spelar det ingen roll hur många timmars kunglig behandling han får. Tyvärr så är det.

  • Anonym (tjeje­n) Trådstartaren
    Äldre 25 Jan 23:31
    #10
    Anonym skrev 2010-01-25 23:30:08 följande:
    Detta har ingenting med dig att göra. Släpp den tanken. Har det med hans diabetes att göra så spelar det ingen roll hur många timmars kunglig behandling han får. Tyvärr så är det.
    Det var inte det jag frågade...Jag frågade om jag aldrig mer kommer att få känna hans kuk hård igen?
Svar på tråden Halvslak penis