• puss

    Vad är det godaste du nånsin ätit?

    berätta!


    det är tammefan roligt nästan jämt
  • Svar på tråden Vad är det godaste du nånsin ätit?
  • The Black Lady

    Jag var på en resturang för ca 6 måander sedan som hade en underbar kyckling som var fylld med soltorkade tomater och pesto..... den serverades med rostad potatis och en underbar sås....MUMS

    Du då?

  • LaJohannan

    Brödet man fick i lågstadiet! Mmmmm, det bakades i skolköket och det va ljuvligt! Skulle gärna vilja ha en bit till innan man dör.

  • Kinne79

    Ätit mycket gott.

    Men det senaste var avsmakningsmenyn på Dala-Husby Hotell (Dalarna) . 10 stycken rätter med olika vin till varje. Det var en trevlig och god kväll.

  • oOLillaJagOo
    LaJohannan skrev 2010-02-07 20:09:55 följande:
    Brödet man fick i lågstadiet! Mmmmm, det bakades i skolköket och det va ljuvligt! Skulle gärna vilja ha en bit till innan man dör.
    Du menar inte "dagislimpa" som vi kallar det i mina trakter? :) Det gick vi jämt på dagis.. kanske i skolan också... :) Hur gött som helst!! :) Du får baka lite!
  • lillekatt
    Cia o krabaten skrev 2010-02-07 20:28:03 följande:
    Gjorde denna efterrätt förra veckan. Oh my god vad smaskigt! www.tasteline.com/Recept/Chokladfudgetarta
    Oj, där gjorde jag ett riktigt misstag med att gå in och kolla på länken. Jag kommer nu inte kunna sova för att jag blev så sugen på att äta en sådan...*dreglar*..
  • lillekatt

    Jag har en gång i mitt liv ätit en riktigt riktigt god soppa med dragon i hos min sambos släkting. Tyvärr bad jag inte om receptet då och förmodligen har hon även glömt bort vilken soppa det kan ha handlat om eftersom det var flera år sedan.

  • lunkentuss

    Det godaste som finns är barkis med bregott och hushållsost på ihop med oboy...! Funkar även med prickikorv på

  • Suri
    himmelsflickan skrev 2010-02-08 00:07:27 följande:
    Det godaste som finns är barkis med bregott och hushållsost på ihop med oboy...! Funkar även med prickikorv på
    Vad är barkis?

    Kan inte komma på det godaste...
Svar på tråden Vad är det godaste du nånsin ätit?