• N duro

    Klädpoker....

    Vad har ni för erfarenheter av klädpoker?
    Hur mycket åkte av?
    fullföljde ni till alla var nakna?

  • Svar på tråden Klädpoker....
  • Anonym (konfalägret)

    Haha, ja det var länge sedan det var aktuellt, har inte spelat sedan jag var på konfaläger, fast det visste förstås inte ledarna om. Men det jag minns är ju att man gärna vill vara med o sedan när man skall ta av sig det sista så är man inte lika på längre. Blir ofta lite flopp av det. 

  • Anonym (Allin)

    Det var lääängesen sist, minst 10 år sedan, spelar folk det i vuxen ålder??

    Aldrig förlorat, kört olika långt, underkläder, första naken, eller alla nakna utom vinnaren!

  • Anonym (Kerstin)
    Anonym (Allin) skrev 2019-04-08 13:29:46 följande:

    Kör ni lika långt för tjejer som killar ?


    Självklart, vad är skillnaden? Dessutom måste man räkna plaggen innan så alla har lika många plagg. Tjejer har ofta fler plagg än killar, typ BH, kanske fler lager osv
  • Anonym (konfalägret)
    Anonym (Allin) skrev 2019-04-08 13:29:46 följande:

    Kör ni lika långt för tjejer som killar ?


    Men det är väl liksom självklart. Fast sedan har du ändå de där som ska vara med i förhoppningen att andra ska få klä av sig o så när de åker dit själva så vill de inte gå hela vägen. Ska man va med så får man ju liksom vara beredd att flasha vad man har. 
  • Anonym (Allin)

    Det finns väl inga generella regler så det är ju bra att vara överens innan man börjar ????.

    En tjej som var med en gång hävdade att tjejer har fler privata delar att visa (vilket iofs stämmer) och tyckte de skulle sluta med ett plagg kvar t.ex!

  • Anonym (M)

    herregud, vilken flashback tillbaks till tonåren, jag fick nu.
    Sen blev jag vuxen och det är över 40 år sen nu.

  • Anonym (Allin)

    Haha eller hur, finns det någon som spelar i ?vuxen? ålder egentligen?

  • Anonym (Prövat)

    De få gånger jag har spelat har man kunnat ge upp när man inte vill gå längre. Vi satsade ett plagg per runda och om man fegade ur fick man "lägga sig". Ett par gånger fick jag ge mig när jag satt i kalsongerna och några gånger hade jag bättre tur och hade mera kläder kvar när spelet var slut.

Svar på tråden Klädpoker....