• MickeN1973

    Sålla bort slappa underliv

    Alltså när man är ute på krogen då kommer det ju fram en del frutimmer för att "prata", de vill med andra ord ligga...


    Nu är det så att jag inte vill knulla de som har ett slappt underliv....  hur sållar man bort dessa?  
    PS "jag vill helst slippa känna efter" DS
  • Svar på tråden Sålla bort slappa underliv
  • xXx

    Om du ser onormalt mycket av snigelspår och att du hör fittpruttar när dom vickar på rumpan då vet du

  • NicKnejm

    Hehe, jag förstår syftet, men det faller inte väl ut hos kvinnsen här...de har ensamrätt på att sitta på höga hästar....och helst rida dem!!

  • redneck girl
    xXx skrev 2010-02-20 00:36:21 följande:
    Om du ser onormalt mycket av snigelspår och att du hör fittpruttar när dom vickar på rumpan då vet du
    ha ha ha
  • xXx
    NicKnejm skrev 2010-02-20 00:37:50 följande:
    Hehe, jag förstår syftet, men det faller inte väl ut hos kvinnsen här...de har ensamrätt på att sitta på höga hästar....och helst rida dem!!
    Nej kvinnorna som finns här är det ingen fara med ,något litet bröst som hänger och en och annan blygläpp som är förstorad ,men det är ju bara skarmigt,varför ska alla vara lika hela tiden ,hmm
  • Anonym (räkan)
    Anonym skrev 2010-02-20 00:42:25 följande:
    Eftersom det här är FL ger jag rådet: Prata
    ett jävla pratande.och tror hur många som blivit hjälpta av det....
  • NicKnejm

    Jag får samma råd av folk när jag gråter ut om min ohängda tonårsson. "Men sätt er ner och prata uuut".

    Nu är inte jag Cosby, iklädd en färgglad stickad tröja, kapabel komma med roliga och pedagogiska råd samtidigt som barnet sitter som ett tänt ljus och lyssnar Som inte alls hugger emot och provocerar.

  • Anonym
    Anonym (räkan) skrev 2010-02-20 01:01:40 följande:
    ett jävla pratande.och tror hur många som blivit hjälpta av det....
    Menar att han kan ju fråga brudarna hur de ser ut/känns där nere. Plättlätt ju.
  • redneck girl
    NicKnejm skrev 2010-02-20 01:07:35 följande:
    Jag får samma råd av folk när jag gråter ut om min ohängda tonårsson. "Men sätt er ner och prata uuut".Nu är inte jag Cosby, iklädd en färgglad stickad tröja, kapabel komma med roliga och pedagogiska råd samtidigt som barnet sitter som ett tänt ljus och lyssnar Som inte alls hugger emot och provocerar.
    ohängda barn finns det nog gott om;)och de sitter inte som sagt var stilla och lyssnar så gärna....
  • LyckligtSlut

    Du får väl leta efter dem som aldrig fött barn och/eller att de ligger väldigt mycket med alla. Mycket sex och träning med fittmusklerna gör en tydligen tajtare.

Svar på tråden Sålla bort slappa underliv