• Svar på tråden Gastric bypass opererad och gravid
  • MelvinMeja

    Nu har jag hittat hit. Vad bra att tråden förnyades


    Melvin 010101 Meja 050425 My 100208
  • Viljabebis

    Kul att ni hittade hit! La ut lite länkar i någras gästböcker men då blev jag spärrad i två timmar för de trodde det var spam, konstigt.

  • LykkesMamma

    jag hittade oxå hit:) tack...
    har nu haft värkar med 10 minuters mellanrum sedan i lördags natt, men dom blir inte tätare... :( har ett sånt himla tryck neråt oxå, känns som 1000nålar....
    Ringde till förlossningen och dom tyckte väl att jag skulle komma in så dom kunde kolla hur långt jag va på G...men jag känner att jag vill inte åka ner o sen bli hemskickad.....så jag får nog stå ut ett tag till....

  • MelvinMeja
    LykkesMamma skrev 2010-02-22 12:47:06 följande:
    jag hittade oxå hit:) tack... har nu haft värkar med 10 minuters mellanrum sedan i lördags natt, men dom blir inte tätare... :( har ett sånt himla tryck neråt oxå, känns som 1000nålar.... Ringde till förlossningen och dom tyckte väl att jag skulle komma in så dom kunde kolla hur långt jag va på G...men jag känner att jag vill inte åka ner o sen bli hemskickad.....så jag får nog stå ut ett tag till....
    Lycka till. Hoppas att det sätter fart ordentligt snart. Men ta inte ut dig för mycket innan det verkligen är dags. Bättre att få en sovdos.
    Viljabebis skrev 2010-02-22 12:29:59 följande:
    Kul att ni hittade hit! La ut lite länkar i någras gästböcker men då blev jag spärrad i två timmar för de trodde det var spam, konstigt.
    Jag var med om samma sak när jag förnyade tråden. Vet inte varför de gör så.
    Melvin 010101 Meja 050425 My 100208
  • Umm Elias

    Satt förgäves o väntade på svar i förra tråden, upptäckte nu att den gått ut..hehe

    Vad tycker ni, jag kommer som sagt vara ca 4 månader gravid på 1 års kontrollen, behöver jag ringa o förvarna dem eller kan jag ta proverna och åka dit bara..?

  • MelvinMeja
    Umm Elias skrev 2010-02-23 10:18:39 följande:
    Satt förgäves o väntade på svar i förra tråden, upptäckte nu att den gått ut..hehe Vad tycker ni, jag kommer som sagt vara ca 4 månader gravid på 1 års kontrollen, behöver jag ringa o förvarna dem eller kan jag ta proverna och åka dit bara..?
    Jag var i v 16 när jag var på min 1 års kontroll. Jag ringde inte innan utan berättade när jag var där.
    Melvin 010101 Meja 050425 My 100208
  • Umm Elias
    MelvinMeja skrev 2010-02-23 11:04:31 följande:
    Jag var i v 16 när jag var på min 1 års kontroll. Jag ringde inte innan utan berättade när jag var där.
    ja, jag kommer vara 16-17 veckor jag med....vad sa de till dig?
  • MelvinMeja
    Umm Elias skrev 2010-02-23 11:06:17 följande:
    ja, jag kommer vara 16-17 veckor jag med....vad sa de till dig?
    De bara gratulerade och tyckte att det var jätte roligt. Jag hade i och för sig bara 9kg kvar till min målvikt så  jag hade tappat det mesta. Vet inte om det spelade in. Jag var jätte orolig inna jag åkte dit men det var inga problem.
Svar på tråden Gastric bypass opererad och gravid