• Gnagarn

    Annat vuxenforum

    Börjar ledsna rätt rejält på FL nu. Eller rättare sagt, har gjort det mer och mer det senaste året. För mycket kärringmaffia och manshat här.

    Nån som känner till nåt annat vuxenforum med lite annan attityd? Kanske så som FL var förut?

  • Svar på tråden Annat vuxenforum
  • Ulfino

    Oj då... vilken tur att jag numera är inne så sällan på FL att jag inte märkt denna förändring.

    När den första papparolls aha-upplevelsen blev till vardag så minskade behovet av FL och även andra liknande forum. Det som håller mig kvar är min påbörjade blogg (för mycket jobb att flytta).

    Men har det inte alltid varit tjejdominans på FL? Pappasidorna har ju liksom varit andningshålet, eller? Och eftersom det inte funnits lika många pappor på pappaforumet så har liksom mängden svar ibland varit lite haltande, gått liksom i vågor.

  • 20100203 1

    Finns ju coolapappor, men tydligen skall dom byta forum där så att det blir ännu bättre. Skall tydligen bli klart om två veckor... ;) Så kika in där då. (Går ju att kolla det gamla forumet som fortfarande är aktivt)

    www.coolapappor.se

    (Och snart tar väl någon moderator bort det här för man får inte tipsa om andra sidor, inte ens om det är sidor som drivs ideelt, till skillnad mot Familjeliv som drivs för att någon skall tjäna pengar.

    Men på coolapappor.se så vänder dom sig till pappor men mammaor får självklart "tycka till".

  • PGS

    Det nya forumet på www.coolapappor.se är klart.

    Funkar oändligt mycket bättre än det gamla, men behöver fler som skriver för att bli riktigt bra.

  • Kimgren

    Får slå ett slag för flashback jag också, även om en stor församling ibland bränner bullarna.

  • Småbarnsfarsa

    För er som vill vara med och forma ett nytt pappaforum så finns www.smabarnsfarsa.se Jag driver siten ideellt och det finns ingen reklam eller andra kommersiella kopplingar. Syftet är att agera pappagrupp på nätet, diskutera sina barn, sin fru, sin fritid eller styra upp korvgrillning med andra på pappaledigheten. Men vi är i uppstartsskedet och jag är väldigt lyhörd på hur mina medlemmar vill att sidan ska utvecklas.

    Är själv pappa sedan 6 månader tillbaka och ser fram emot att träffa er på www.smabarnsfarsa.se

  • superdaddy
    Småbarnsfarsa skrev 2012-01-04 13:09:14 följande:
    För er som vill vara med och forma ett nytt pappaforum så finns www.smabarnsfarsa.se Jag driver siten ideellt och det finns ingen reklam eller andra kommersiella kopplingar. Syftet är att agera pappagrupp på nätet, diskutera sina barn, sin fru, sin fritid eller styra upp korvgrillning med andra på pappaledigheten. Men vi är i uppstartsskedet och jag är väldigt lyhörd på hur mina medlemmar vill att sidan ska utvecklas.

    Är själv pappa sedan 6 månader tillbaka och ser fram emot att träffa er på www.smabarnsfarsa.se
    Var inne och kollade och det första jag lägger märke till är google adsense reklamen till höger
Svar på tråden Annat vuxenforum