• Anonym (Drömm­aren)
    Äldre 1 Mar 13:33
    21672 visningar
    122 svar
    122
    21672

    Drömmer om en KVINNA med stora narturliga bröst..

    Nu har det hänt igen.. såg en sån där kvinna igen som jag gör kanske på sin höjd ser en gång om året..  En sån kvinna som jag drömmer om som bara får mig att få svårt att stå på benen för hon är så vacker..

    Jag kan inte rå för det men det jag såg var en kvinna som Hade lång mörkt hår vackra ögon och lite mulllig inte tjock men inte smal. och sen Bröst från himlen väldigt stora så att jag höll på att tappa fattningen jag tycker att det är så vackert Stora nartuliga kvinnliga bröst såg ut som dom skulle spräcka hennes pike´Tröja hon hade på sig. då tror jag minst en kanske en 85E eller kan vara ännu större.. Drömmer om det än 3 dagar senare. Skulle jag få en önskan till i livet och dö i morgon så skule det vara en natt med en sådan kvinna.. vet inte vad jag vill med tråden.. men vet att jag aldrig kommer få uppleva det så jag vill skriva av mig lite{#lang_emotions_embarassed}. ni kvinnor med så stora jag ber om ursäkt att man stirrar men jag vet inte vart jag ska ta vägen.. ni är så vackra om mågon som läser detta råkar vara en sådan..

  • Svar på tråden Drömmer om en KVINNA med stora narturliga bröst..
  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 13:40
    #3
    Anonym skrev 2010-03-01 13:38:18 följande:
    Tack!
    Varsågod.. vad du nu tackade för i det jag skrev..
  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 13:47
    #5
    Anonym skrev 2010-03-01 13:44:16 följande:
    Tog emot din komplimang bara. Jag har stora bröst och ser ut lite som du beskrev henne. Jag har sett hur ni män tittar ibland ja...men det bjuder jag på. Kram!
    Tack..Vilken underbar kvinna du är.. och som säger så menar inget illa tycker bara det är så vackert..  Får jag fråga av dig som kan lite är 85E stort som jag beskrev eller är det ganska vanligt?
  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 14:08
    #7

    Tack... Undra hur vamligt det är?

  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 1 Mar 15:14
    #21

    Mycket intresant dilog det börjar bli =) Jag Tror att denna kvinna var utöver det vanliga.. dom var väldigt stora och det tillsammans med dom ögonen ge mig snälla..

  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 2 Mar 09:16
    #30

    Finns det inte några mera drömmare här?  eller en kvinna som ser ut så som vill ta hand om mig he he

  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 2 Mar 09:57
    #32

    Du kan vara Lyclkig du...  Jag har aldrig i mitt liv träffat en sådan kvinna.. Jag har mycket lätt att få kvinnor men får alltid. "Smala" kvinnor med en vanlig 75B.. Och Vackra är dom  med jag har bara haft mycket vackra kvinnor vilkent är kul.mmm men jag vill ha en sån som jan tänder till 110% på.. Ja jag är knäpp har jag fått höra men fan jag vill ju ha det ju .. Vad mycket skit jag skriver

  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 2 Mar 12:22
    #34
    Anonym (L) skrev 2010-03-02 10:49:04 följande:
    Klar att vi finns, men det är inte jättevanligt. Därför har vi även svårt att köpa bh i standardaffärer. Jag kan också ha problem med kläder (blusar etc) som inte är elastiska. Jag har 75F eller G och hittar aldrig en bh under 500 kr, i specialaffär. Min storlek innebär att jag är normalslank med stora bröst, men inga ballonger. Om man tänker bröstproportionerna som S, M, L, XL, XXL osv skulle jag säga att jag är en Large, på övre delen av skalan. Brösten är knappast det första man ser, men knappast det sista heller ... Visst fastnar män ofta med blicken på mina bröst, eller i klyftan om jag är urringad. Blir det för mycket blir jag illa till mods och lite förbannad, men ett lagom sneglande från rätt person är upphetsande. Ens ak är ju att så pass stora bröst – och större – inte är några alptoppar mer än i bästa fall några år. (eller om de är opererade, men de bortser jag från här.) Om inte annat så påverkas de av graviditet och amning. De blir tunga, och penntricket klarar jag bara om jag sträcker upp armarna. Annars sitter pennan fast. Men tyngden eller "hänget" är inget problem som jag ser det, tvärtom tycker jag det är snyggt och sensuellt. De är välfyllda iaf. Jag är väldigt förtjust i mina bröst och min man älskar dem. Men sen gillar, enligt min erfarenhet, inte ALLA män stora bröst. Men väldigt många.
    Tack för ditt inlägg och du beskriver det så bra. Det stör absolut inte att dom häger lite på något sätt. det ska göra det det är ett täcken på att det är härlig tyngd i dom. Jag älskar som du säger välfyllda det ska dom vara sen det med penna skiter jag fullkomligt i.. det kan Sillis flickorna hålla på med.. Din man måste vara lycklig..=) Förstår om det kan vara jobbigt om fel kille stirrar på dom... men inse en sak dom stirrar för du är det vackraste man kan se... fan jag vill innan jag dör men men kommer troligtvis aldrig att hända.
  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 2 Mar 16:25
    #48
    Anonym (75E) skrev 2010-03-02 14:13:53 följande:
    Som kvinna med stora bröst är det ganska roligt att läsa den här tråden, särskilt eftersom jag har komplex för mina bröst. Jag har 75E eller 80E, en jäkligt konstig storlek som oftast bara finns i de dyrare märkena. Köpa BH på H&M går fetbort. Min man älskar mina bröst och mina former, har en timglasfigur med väldigt markerad midja men också lite bredare höfter. Jag har sällan urringat, trots att klyftan blir rätt snygg och jag vet att min man går igång på det. Tänker att det inte är snyggt. Kanske borde ändra mig...
    Visa klyftan för din man och låt honom njuta....
  • Anonym (Drömm­aren) Trådstartaren
    Äldre 2 Mar 21:44
    #66
    Anonym (glad) skrev 2010-03-02 20:10:31 följande:
    FAN vad glad jag bli TS! Jag har 70H -75G i storlek och har lidit av det länge. Först de senaste åren kunnat hitta snygga BHar i rätt storlek, kan aldrig ha blus för knapparna glipar fram osv. Har helt enkelt en tendens att skämmas för mina stora bröst och min timglasform. Även om det på pappret traditionellt sett ska vara eftersträvansvärt så tycker jag signalerna om att det är pinnsmalt och pojkigt som gäller. Men på ett sätt är jag stolt. Kurvig men inga valkar. Fast jag var gift med en som struntade fullständigt i mina bröst. HAn tog inte i dem, han smekte dem inte. Det förstärkte känslan av att de var fula.
     Tack att jag kan göra dig glad.. Sånna som du gör mig glad ska du veta.. hade du inte vart anonym hade jag skrivit till dig. Vilken idiot du vart gift med..Gift dig med mig ska du få se på uppskattning GUDINNA....
Svar på tråden Drömmer om en KVINNA med stora narturliga bröst..