• Agamemnon

    Hem Till Gården / Emmerdale - Spoilertråd

    Jag missade helt att den andra tråden har blivit stängd och nu när allas vår TV-favorit har startat igen vill vi ju naturligtvis ha en massa spoiler!


    Om du vill spoilas rejält, kolla dessa källor:
    Avsnitt (på svenska): www.geocities.com/fredrik_wingard75/EM.html


    Alla karaktärer (på engelska): en.wikipedia.org/wiki/Category:Emmerdale_characters
    (Den länken måste du markera, kopiera och klistra in i din webbläsare)


     


    Här är föregångartråden: www.familjeliv.se/Forum-5-156/m47103321.html


    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Svar på tråden Hem Till Gården / Emmerdale - Spoilertråd
  • Jagsjälv

    Jag missade dagens avsnitt!! Satte på liveinspelning igår och glömde i morse stänga av. Så det blev ju ingen inspelning i dag.
    Snälla, kan någon uppdatera mig om vad som hände i dagens dubbelavsnitt!?

  • Jagsjälv

    Ja, ha! Nu trillade poletten ner... Jag kan ju gå in och läsa själv!!

  • linjes

    Vilken tid går det på dagarna nudå? Hade helt glömt bort den serien shame on me

  • Elli47
    linjes skrev 2010-03-02 16:45:04 följande:
    Vilken tid går det på dagarna nudå? Hade helt glömt bort den serien shame on me
    1155-1255 samma som tidigare
  • Agamemnon

    Visst är det vi ser nu från maj/juni 2007? Då tar det ju en eeeevighet tills Ashley och Laurels barn och Debbie-Jasmine-Shane-storyn och allt annat ju!


    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Tilcha

    Vad är det med de dära....öh va heter de nu då?! Den fattiga familjen i Hem till gården? Ja iaf så verkar de ju helt oförmögna att ligga med några som inte är släkt med dem.

  • Agamemnon
    Tilcha skrev 2010-03-05 12:53:01 följande:
    Vad är det med de dära....öh va heter de nu då?! Den fattiga familjen i Hem till gården? Ja iaf så verkar de ju helt oförmögna att ligga med några som inte är släkt med dem.
    Du menar Dingles? Ja, de har ett vääääldigt starkt familjeband.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • Tilcha
    Agamemnon skrev 2010-03-05 12:55:23 följande:
    Du menar Dingles? Ja, de har ett vääääldigt starkt familjeband.
    Ja just det! {#lang_emotions_laughing}
    Är det mer vanligt eller "normalt" att kusiner har sex med varandra eller gifter sig med varandra i England eller? Har väldigt svårt att tro att en familj i en svensk serie skulle ha sådana förhållanden med varandra.
  • Agamemnon
    Tilcha skrev 2010-03-05 13:04:39 följande:
    Ja just det! Är det mer vanligt eller "normalt" att kusiner har sex med varandra eller gifter sig med varandra i England eller? Har väldigt svårt att tro att en familj i en svensk serie skulle ha sådana förhållanden med varandra.
    Bara i Wales.
    ♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
Svar på tråden Hem Till Gården / Emmerdale - Spoilertråd