• Anonym

    Tantsnusk/Erotiska romaner efterlyses!!

    Jag efterlyser någon sorts "tantsnusk" (läs erotiska romaner) att läsa, för att pigga upp sexlusten lite. Jag är gravid i 22 veckan och sexlusten är som bortblåst, nu vill jag ändra på detta. Min man går under snart...

    Nu kan jag inte köpa dessa bäcker, utan det vore en STOOOR fördel om de kan tänkas finnas till låns på biblioteket...

    Så, all form av erotiska romaner, eller annan form av tantsnusk, som kan egga sinnet lite!

    Alla tips mottages tacksamt!!

  • Svar på tråden Tantsnusk/Erotiska romaner efterlyses!!
  • Ninso

    En klassiker är väl Barbara Cartland, men det är ju inte renodlat erotiska böcker. Men det borde finnas en och anna av hennes böcker på bibblan.

  • Anonym

    Jag vill inte läsa på nätet! En renodlad sexbok behöver jag inte heller, bara något som eggar upp fantasin och kittlar sådär lite lagom.
    Barbara Cartland har jag aldrig hört talas om, men ska genast kila iväg och se vad det kan vara för något!

    Fler tips?

  • Troll72

    Vita serien är inte en en renodlad sexbok utan en serie böcker med erotisk karaktär (finns som vanlig pocket). Just det du beskriver som eggande läsning. Fick en av min väninna en gång och trodde det var en vanlig pocket jag fick i min hand...men ack vad jag bedrog mig! Men tantsnusk är det absolut! {#lang_emotions_laughing}

  • Anonym

    Jag vill nämna Grottbjörnens folk, eller snarare Hästarnas dal. Eller var det jag som var så ung att jag tyckte de var hemskt snuskiga? Det var längesedan jag läste iofs...

  • PandoraW

    ...skull sagt samma som inlägg nr 6. Vill du hoppa mellan sidorna kommer jag nog ff ihåg att runt sid 397 är det riktigt hett{#lang_emotions_tongue_out}

  • Anonym

    Jag håller emd ovanstående... Grottbjörnens folk av Jean M. Auel
    Dessutom är Nora Roberts böcker lite småsnuskiga! De finns definitivt på biblioteket. Jag har läst Nyckeln till sanning/-ljuset/-mod. En triologi som alla handlar om dessa nycklar till olika saker... Lite magi betingad och alla tre är typ lika dana men lite kärleksfulla och passionerade.
    Dessutom läste jag en triologi där havets safirer är en av böckerna. Kan inte komma på vad resten heter men det är också Nora Roberts. Lite mer passionerade än nyckeln till serien... Tror dock alla hennes böcker är av lite samma stuk..

  • Anonym

    Solens diamanter, pärlor från månen och havets safirer heter Nora Roberts böcker i den triologin

  • Anonym

    Isfolket är lite halvpirrigt på sina ställen. Men det gäller hitta rätt böcker. {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Tantsnusk/Erotiska romaner efterlyses!!