• Anonym
    Äldre 5 Mar 10:22
    129532 visningar
    36 svar
    36
    129532

    piller/tablett för att gå ner i vikt?!

    liposinol hjälpte mig gå ner 2kg på 3dagar.. 279kr på apoteket..

  • Anonym
    Äldre 5 Mar 15:18
    #4

    det hjälper inte att promenera, du måste använda hela kroppen. Ut och spring och rör på dig och ät mindre.

  • Anonym
    Äldre 11 Mar 17:36
    #7

    Bantningspiller med amfetamin, finns att köpa via internet. Effektivt! Har dock biverkningar.

    Jag skulle dock själv hålla mig inom lagens råmärken och inse att inga piller i världen fungerar om man inte lägger om livsstil.

  • Anonym
    Äldre 11 Mar 17:54
    #8
    Anonym skrev 2010-03-11 17:36:26 följande:
    Bantningspiller med amfetamin, finns att köpa via internet. Effektivt! Har dock biverkningar. Jag skulle dock själv hålla mig inom lagens råmärken och inse att inga piller i världen fungerar om man inte lägger om livsstil.
    Vad för biverkningar? De mesta kan man ju stå ut med så länge hjärtat inte stannar eller levern lägger av.
  • Anonym
    Äldre 12 Mar 00:31
    #11

    Efedrin är effektivt {#lang_emotions_cool}  Dock olagligt och därmed ganska svårt att få tag på...men inte omöjligt. Lite obehagliga biverkningar får man också stå ut med.

  • Anonym
    Äldre 8 Apr 23:08
    #17
    Anonym (th) skrev 2010-04-03 17:09:01 följande:
    instant slim=superprodukt!
    var köper man de nån stans? Vet du nån bra seriös sida?
  • Anonym
    Äldre 9 Apr 16:28
    #19
    Anonym (th) skrev 2010-04-09 14:20:24 följande:
    www.vippon.se, de är billigast och har jättesnabb leverans. Jag beställde på förmiddagen och hade paketet i lådan dagen efter.
    Tack! :)
  • Anonym
    Äldre 13 Apr 22:38
    #20

    Jag brukar köpa tabletter på www.superslim.se gått ner nästan 20 kg med dom på kort tid, dom dämpar hungerkänslorna rejält och jag har gått från att äta godis varje dag i flera års tid från att bara äta på lördagar.

    Nackdelarna som jag upplevt är att jag fått huvudvärk p.g.a av lågt blodsocker då det tagit bort hungerkänslorna så mycket att jag ibland gått nästan 12 timmar utan att äta något, men jag tycker det helt klart varit värt det, aldrig varit så nöjd med min kropp som nu

  • Anonym
    Äldre 14 Apr 16:46
    #21
    Anonym skrev 2010-04-13 22:38:03 följande:
    Jag brukar köpa tabletter på www.superslim.se gått ner nästan 20 kg med dom på kort tid, dom dämpar hungerkänslorna rejält och jag har gått från att äta godis varje dag i flera års tid från att bara äta på lördagar. Nackdelarna som jag upplevt är att jag fått huvudvärk p.g.a av lågt blodsocker då det tagit bort hungerkänslorna så mycket att jag ibland gått nästan 12 timmar utan att äta något, men jag tycker det helt klart varit värt det, aldrig varit så nöjd med min kropp som nu
    vilken tablett är det du köper??
  • Anonym
    Äldre 11 May 11:53
    #22

    åt instant slim innan jag planerade ett barn till då jag var överviktig... låg 8kg mindre på vågen i jämnförelse med förra gången jag var gravid. Nu när jag fått barn så kommer jag garanterat att börja med pillren igen.... riktigt bra och jag hade inga som helst biverkningar... Har börjat idag:))))

Svar på tråden piller/tablett för att gå ner i vikt?!