• Lillal­iten
    Äldre 5 Mar 10:48
    5277 visningar
    36 svar
    36
    5277

    Ny tråd för oss som gör ÄD i Uppsala

    Har inte hittat någon ny tråd för oss som går i Uppsala på Akademiska.


    Efter påsk ska vi troligtvis kicka igång vårt sista försök, så vill gärna ha lite sällskap av er andra som e på G!!


    Kram

  • Svar på tråden Ny tråd för oss som gör ÄD i Uppsala
  • Snork fröken
    Äldre 7 Mar 11:29
    #1

    Hej! Hoppar in här. Vi ska inom kort börja vårt första ÄD-försök. Väntar på att de ska ringa och ge mig "startskottet" :)

  • Lillal­iten
    Äldre 7 Mar 15:38
    #2

    Välkommen!!
    Å va spännande!! =) Då hoppas vi att de ringer snart, väntan e nog det värsta i det här!
    Håll mig uppdaterad!! =)

  • Äldre 8 Mar 21:49
    #3

    Vi går oxå och väntar..... på att vår donator ska bli godkänd, troligen någon gång i slutet på Maj.... Hoppas på att hinna göra vårt ÄD innan sem stängningen.... Hoppas hoppas....{#lang_emotions_sunny}

  • Lillal­iten
    Äldre 9 Mar 19:16
    #4

    Mmm, denna väntan!! =(
    Idag fick ajg min, förhoppningsvis sista blödning på länge!! =) Nu ska jag gå medecinlös till efter påsk. Hoppas tiden går fort!!

    Kram

  • Snork fröken
    Äldre 9 Mar 19:23
    #5

    Jag börjar spraya på fredag!!!! {#lang_emotions_laughing}

  • Lillal­iten
    Äldre 10 Mar 23:58
    #6

    Å spännande snorkfröken!! =) Hur länge e det då till återförande?
    Håller tummar å tår!!
    Kram

  • Snork fröken
    Äldre 11 Mar 11:43
    #7

    Jag vet inte riktigt! Men de sa, "lagom till påsk"! Så kanske ett påsk-ägg, ha ha!!

  • Lillal­iten
    Äldre 11 Mar 20:12
    #8

    Då hoppas vi på många påskägg!! =)

  • Mahoc
    Äldre 13 Mar 15:21
    #9
    Hej
    Roligt att hitta fler som går på Akademiska i Uppsala. Önskar er alla lycka till. Vi har en dotter som fyller 2 till sommaren, hon blev till genom ÄD på Akademiska. Vi har gjort ett syskonförsök med det ägg vi hade kvar men det blev inget. Nu har vår donator lovat att donera igen så vi får förhoppningsvis nya ägg om några veckor. En spännande vår m.a.o.     
  • Lillal­iten
    Äldre 18 Mar 11:27
    #10

    Mahoc: Alltid kul å höra av er som lyckats!! =) Hoppas ni får ett syskon till er dotter!!
    Går å väntar på att de ska höra av sig om start datum för oss nu...

Svar på tråden Ny tråd för oss som gör ÄD i Uppsala