• Anonym (Jessi­ca22)
    Äldre 26 Mar 23:13
    27308 visningar
    45 svar
    45
    27308

    ung tjej - äldre kvinna

    Anonym (bi) skrev 2010-03-05 17:53:14 följande:
    JA! Jag får ofta känslor för äldre kvinnor, dvs äldre än jag själv. Gärna ca 15-20 år äldre. Gärna såna som lever helt straight (utåt sett iallafall). När jag var dryga tjugo föll jag för en 29 år äldre kvinna. Jag har aldrig varit med en kvinna IRL, utan det är mest en dragning jag på senare år accepterat mer och mer och som känns spännande idag.  Jag har dock inte haft så explicita sexuella fantasier om dem, utan tänker mer på att öht på kontakt, vara nära, känna den där spänningen. Sexfantasier om dem vore inte otänkbart, men det är inte så många år sedan jag kunde erkänna för mig själv att jag är bi och tänder på äldre kvinnor så ett steg i taget Vad häftigt att det finns fler som jag! Är vi ännu fler, skriv!!
    Kan bara hålla med, precis samma har hänt mig flera gånger.

    Nu senast är en föreläsare där jag pluggar. Svårt att koncentrera sig på lektionerna minst sagt...
  • Anonym (Jessi­ca22)
    Äldre 27 Mar 00:51
    #30
    Add3 skrev 2010-03-27 00:39:51 följande:
    Jag tände ofta på äldre kvinnor när jag var yngre, eller det gör jag väl fortfarande... Kikar jag på 'tubes' så är ju lesbisk ung-gammal sex också något som är upphetsande...dock sällan ung-gammal heterosex av ngn anledning...
    Någon sin fått respons ifrån någon kvinna du tänt på? Eller aldrig akt on it?

    Känns trevligt att det ändå är några som känner likadant som en själv.
  • Anonym (Jessi­ca22)
    Äldre 27 Mar 11:54
    #33
    Anonym (bi) skrev 2010-03-27 06:32:43 följande:
    Om min föreläsare. Jag har pratat med henne men aldrig själv i rummet så.
    vi har bara talats vid i skolsammanhang, på seminarier och om problem med uppsatsen. Men nu har jag inte träffat på henne på tre månader då vi är i fullt skjå med uppsatsen. Men jag fika med en kompis i förra veckan och då såg jag att hon föreläsaren och så var på samma fik, och det pirra verkligen till innom mig och jag kunde knapt fokusera på min kompis och jags fika. Tänkte bara på henne. Denna vakra Ca40 åriga blonda kvinna.

    Bara att vara nära henne vi kan prata om precis vad som helst gör ingenting. Haha konstatera nog att min förtjusning sitter nog i rätt starkt eller ja då jag kommer att tänka på henne. Jag skulle aldrig någonsin säga nej till henne kan jag säga.
  • Anonym (Jessi­ca22)
    Äldre 27 Mar 17:30
    #41
    Anonym (35-årig tjej) skrev 2010-03-27 13:12:51 följande:
    Vad räknas som äldre kvinna? Är 35 för ungt tex?
    För min del är verkligen 35 väldigt bra ålder. Jag själv är 22 år men ser ut att vara lite äldre o så, vilket känns väldigt bra. Känner mig mycket äldre många gånger också hehe.
    Det fantastiska med äldre kvinnor är deras erfarenhet i livet och att de utstrålar en säkerhet och lugn till saker.

    Min fråga till dig då är om 22 är för ungt?
Svar på tråden ung tjej - äldre kvinna