• Äldre 5 Mar 16:18
    24981 visningar
    22 svar
    22
    24981

    Sittbänk med förvaring i hallen!

    Är sugen på att dra igång med lite renovering i hallen. Allt för att få så mycket förvaring som möjligt! Har börjat fundera på en sittbänk. Det verkar himla praktiskt! =) Vet att många köpt BESTÅ från Ikea, men hur sjutton förvarar ni skor i den?! Har kikat in hos Styleroom o fått många ideér, men jag vill ju se in I skåpet oxå för att få en bild hur smart den där förvaringen är.. Vad är ditt bösta tips för bra förvaring i hallen? Det ska inte bli rörigt och dessutom lättstädat..

  • Svar på tråden Sittbänk med förvaring i hallen!
  • Fru KM
    Äldre 7 Mar 15:13
    #1

    Vi har ett skoskåp för skorna och en sittbänk med dyna från Jysk{#lang_emotions_smile}


  • Äldre 7 Mar 18:46
    #2

    Jysk har sittbänkar med förvaring i form av korgar under

  • Äldre 8 Mar 17:03
    #3
  • Marpal
    Äldre 8 Mar 17:05
    #4

    Jag har sett en beskrivning i "Allt i hemmet" på en jättefin sittbänk med förvaring. Jag ska se om jag hittar vilket nummer det är sen i kväll.

  • Äldre 9 Mar 11:35
    #5

    Den från jysk är lite liten. Vill ha 4 korgar under så får vi allihop varsin {#lang_emotions_smile}

    Marpal
    Hittade du vilket nummer? Har inte den tidninen, men vet man nr kanske man kan få tag i den!

  • Isabel­smamma
    Äldre 10 Mar 08:01
    #6

    urk.. dyyyyyr sittbänk suzzi :S

  • Äldre 10 Mar 11:11
    #7

    Vi har två malm-byråer till sittbänk, sväljer hur mycket som helst!


    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • Äldre 10 Mar 11:12
    #8

    Var lite för snabb med klickandet

    Bilder finns i min blogg, madeleinebergman.blogspot.com/search/label/Hallen


    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • bakeac­ake
    Äldre 10 Mar 11:18
    #9

    Grevbäck från Ikea har vi köpt. Köpte två stycken, skruvade ihop dom och gjorde en sittdyna av en gammal madrass till en barnsäng med ett snyggt tyg utanpå..


  • Äldre 10 Mar 11:32
    #10
Svar på tråden Sittbänk med förvaring i hallen!