• Eshack

    Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6

    Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6


    Hänger du i 30+ trådarna och känner att det är dags starta ditt nya liv?
    Då har du kommit till rätt tråd. Här har vi full fokus på seriös peppning för satsningar för bättre hälsa, balans i själen och snyggare form. Inte för att vi inte redan är sjukt snygga så klart...

    Helt ok att deppa också när det inte riktigt blir som vi vill - då ställer vi andra upp med tröstkramar, hejjarop eller en välriktad spark "där bak".

    KÖR HÅRT NU TJEJER!!!

    Del 6, tiden går fort när man har roligt!
  • Svar på tråden Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6
  • Mrs Firren

    Bra jobbat med ny tråd Evasha! Tur att nån har pejl på läget.

    Vi kanske borde lägga upp nya länken i allas gästböcker så att de hittar hit? Vad tror du om det?

    Infogar invägningslistan.

    Alias {#lang_emotions_apple}Invägn.svikt{#lang_emotions_apple}föregåendevikt{#lang_emotions_apple}senastevikt{#lang_emotions_apple}veckans res.{#lang_emotions_apple}totalt resultat

    Mae             74 kg          70,4 kg             69,4 kg          - 1,0 kg           - 4,6 kg
    Minnie69 102,8 kg         101,8 kg          101,3  kg          - 0,5 kg           - 1,5 kg 
    Slarvan     74,5 kg          73,3 kg             72,6 kg          - 0,7 kg           -1,9  kg 
    Tjet          71,4 kg          69,4 kg             68,5 kg           - 0,9kg             -2,9 kg
    Eliung       76,8 kg          71,3 kg             69,9 kg            -1,4 kg           - 6,9 kg
    Poker       74,5 kg           70,7 kg             71,5 kg           +0,7 kg          - 3,0 kg 
    Mrs Fisk     103 kg          102 kg              100,5 kg           -1,5 kg           - 2,5 kg
    Evasha        83 kg            82.5                 81.4                -1,1kg            - 1,6kg

  • Eshack

    gjorde en ny tråd, hoppas ingen misstycker! hoppas ni hittar hit...

    Alias {#lang_emotions_apple}Invägn.svikt{#lang_emotions_apple}föregåendevikt{#lang_emotions_apple}senastevikt{#lang_emotions_apple}veckans res.{#lang_emotions_apple}totalt resultat

    Mae             74 kg          70,4 kg             69,4 kg          - 1,0 kg           - 4,6 kg
    Minnie69 102,8 kg         101,8 kg          101,3  kg          - 0,5 kg           - 1,5 kg 
    Slarvan     74,5 kg          73,3 kg             72,6 kg          - 0,7 kg           -1,9  kg 
    Tjet          71,4 kg          69,4 kg             68,5 kg           - 0,9kg             -2,9 kg
    Eliung       76,8 kg          71,3 kg             69,9 kg            -1,4 kg           - 6,9 kg
    Poker       74,5 kg           70,7 kg             71,5 kg           +0,7 kg          - 3,0 kg 
    Mrs Fisk     103 kg          102 kg              100,5 kg           -1,5 kg           - 2,5 kg
    Evasha        83 kg            81.4                 80.5                -0.9kg            - 2.5kg

    powerwalkar varje dag, idag ska jag på pilates!

  • Pokergirl

    Åh så bra med ny tråd, tack Evasha, nu blev man peppad!

    Ni som fått barn, hade ni besvär i fogar efteråt och i så fall hur länge? Jag har så s*tans ont i min ena höft och det blir bara värre och värre. Vet inte om det kan ha med hormonerna att göra eller om jag blivit sned i bäckenet. Det kom i samband med att vi fick C så jag har ju haft det ett tag. Har så grymt ont och det blir attans värre om jag rör mig. Vilket gör att jag inte rör mig över huvud taget.


  • Eshack

    mrs fisk,
    jag kom inte in på Olimpias och Tjets didor. Kan du?

    Poker, känner mig "sladdrig" i bäckenet, typ att jag ska fläka mig om jag t ex halkar på isen. Försökte springa några steg igår, omöjligt, kändes som jag skulle gå av på mitten. Jag tror det kan ta ett bra tag innan man är stabil i bäckenet..

    Våsolen inspirerar iallafall tii nya tag, kom igen alla!

  • Mrs Firren

    Pokergirl - Jag har för mig att min foglossning gick över rätt fort. Men däremot tycker jag att jag känt av både fogen fram och bak nån enstaka gå nu i efterhand. Jag kan inte sätta fingret på exakt när men jag vet att jag känt ingen "det onda".

    Jättetrist att du fortfarande har så ont. Om bäckenet blivit snett kanske det vore en idé att gå till nån som kan fixa till det, för sådär är det ju inget kul alls att gå omkring. Risken kan väl bli att du felbelastar allt och då blir du ännu mer knas i kroppen på sikt. Eftersom det gått ganska lång tid sen C kom så kanke inte kroppen kan läka sig själv när det gäller just detta, eller? Jag menar - foglossning går över av sig själv, men ett snett bäcken kan väl inte kroppen läka?

    Jag har varit till Umeå rygg- och ledklinik ett par gånger men jag vet inte om de är rätt för att hjälpa dej. Det enda jag kan säga är att varje gång jag varit där har det varit sååå värt pengarna och jag har tänkt "varför gick jag inte tidigare?".

  • Mrs Firren

    Evasha - Jo, jag skickade vidare länken du inboxade. Hoppas att det var länken till tråden och inte till deras egna gästböcker, för det kollade jag inte! {#lang_emotions_surprised}

  • Pokergirl

    Evasha: Vårsol? Här snöar det...

    Mrs Fisk: Jag börjar tro att jag precis som du säger fått ett snett bäcken. Har ju säkert spänt mig efter snittet och burit, sovit snett. Umeå rygg är fantastiska, jag ska kolla med mamma om hon kan vara barnvakt och åka dit. Om dom inte kan fixa det så kanske dom iallafall kan ge mig råd på vad jag ska göra åt det.
    Förresten, hur gick det med jobben?


  • Mrs Firren

    Pokergirl - Mr F ska på intervju på fredag och jag den 22:a.

Svar på tråden Samlingstråd för oss från alla 30+ trådarna med "NYA LIV" del 6