• sprätt­an1
    Äldre 18 Mar 17:37
    24005 visningar
    12 svar
    12
    24005

    Någon som har erfarenhet av ANA SÄNGAR?

    Är på jakt efter en ny och extra bred säng och har hittat ANA bedding. Är det någon som köpt säng därifrån? Vad har ni för erfarenheter?
    Skulle också vara kul att veta vilken sorts säng och vad ni betalade eftersom det inte står några priser på hemsidan!

  • Svar på tråden Någon som har erfarenhet av ANA SÄNGAR?
  • sprätt­an1
    Äldre 18 Mar 18:31
    #2

    Eliza: Vad var det för sängar ni köpte (mått) och vad fick ni betala? om du vill berätta alltså...

  • sprätt­an1
    Äldre 19 Mar 10:24
    #3

    ingen mer?

  • sprätt­an1
    Äldre 20 Mar 20:03
    #5

    Trojan Rudeboy:

    Det känns som att jag läst precis samma inlägg någon annanstans? Ordagrant.

    Men vad gör det egentligen om de inte gör allt från grunden utan bara monterar, och vad gör det egentligen om en säng de säljer för 10000:- bara är vär 10000 Huvudsaken är väl att den inte är värd 8000?

    Ana är iallafall det enda stället där jag hittat en säng som är 200x200 som vi vill ha för ca 15000:- (kontinental) Hästens kostar ju upp gtill en halv miljon vilken är löjligt.

    Jag tänkte mer på om kvalitén är bra? oavsett om det är 70% av priset eller inte. Jag vill ju inte köpa en säng och betala FÖR mYCKET för den.

  • sprätt­an1
    Äldre 21 Mar 14:37
    #7

    Trojan rudeboy
    Nu har jag kollat på de märkena du föreslog, men ingen (kanske någon enstaka) fanns i 200 x 200 =( Annars var ju priserna helt okej på dem. Naturligtvis skall det undersökas närmare, tyvärr har vi ingen sova-butik här i stan.

    Men är du emot ANA just för deras "fula" reklam, eller för att de har dålig kvalle?

  • sprätt­an1
    Äldre 23 Mar 15:56
    #9

    "Men eftersom de inte är villiga att sälja sina sängar i samma lokaler som andra tillverkare så antar jag att det är "mycket snack och lite verkstad..."

    Ja, där har du ju en poäng!
    Och du får hemskt gärna kolla upp priserna om du känner att du har tid! Det skulle vara fantastiskt!

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av ANA SÄNGAR?