• Skumboll

    Matvägran på "riktigt", del 13

    Del 13! 

    Tidigare trådar;
    1. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m13956846.html 
    2. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m16802966.html 
    3. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m20299331.html 
    4. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m23425827.html
    5. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m26885338.html
    6. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m32132817.html 
    6. www.familjeliv.se/Forum-3-39/m37527895.html
    8. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m40059656.html
    9. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m42765681.html
    10. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m45209504.html
    11. www.familjeliv.se/Forum-11-309/m47623302.html

    Vårt hemliga krypin, bara för inbjudna läsare; exanimo.forum24.se/exanimo.html
    ♥ Simon ♥
  • Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13
  • Preppy

    Ohhh! först ut.

    Skumboll: Vadå, var det där ett hån mot mig..... A äter ju bara neocate, tänk det + fiskolja..

  • Preppy

    meku: Tror att Happuy var väldigt nöjd med folke. Visst har Troll också varit där?

    Härligt härligt, A tillbaka på dagis. Det blev inget mer än lite feber i ett par dagar + obligatoriska kräkningarna då förståss. Han vill ha mackor heeeeeela tiden och det ska vara "möj och ossss" på macksen. Skulle inte ha något emot att bre de mest konstfulla mackor om det inte var så att han bara tittar på den färdiga mackan och säger "nä mätt". Frustration! Han ger sig inte förrän jag gjort mackorna heller. Hi hi hi, han är lite kul ändå....

  • Skumboll

    Pipen; Nä, absolut inte! Tuttifrutti-neocate. URK!


    Haha, vad härlig han är lilla A! Roligt att han frågar efter mat åtminstone.
    ♥ Simon ♥
  • michiara

    nu hittade jag oxå hit. dricker kaffe och äter nybakad kladdkaka haha. sämre mornar har man ju haft

    Skumboll: jag är så glad för er skull med knappen, så himla härligt!

    Piiiip: jag kan bli så irriterad när man själv är så trött och slut och så tjatet om att få någonting som aldrig går över och när man gjort det där dom vill ha så ska dom inte ha det iaf, då ramlar jag ner på en 5-årings nivå


  • Skumboll

    Michi: Skicka hit en bit kladdkaka hörru! Jag är inget stort fan av frukost men godsaker skulle jag lätt kunna trycka i mig på mornarna....


    ♥ Simon ♥
  • Skumboll

    Jag valde att inte kolla... håkan spyr jag på. Haha. Kanske tar mod till mig och tittar på något program senare, det är ju några kvar. 


    Och ja, jag tror det var en dum ens man som ägde baren (en dum en, är du här??)
    ♥ Simon ♥
Svar på tråden Matvägran på "riktigt", del 13