• Hans Svensson

    att suga kuk...

    Handen på hjärtat tjejer, gillar ni att suga kuk på riktigt dvs hela vägen...suga på pungen, leka med tungan runt ollonet och ta satsen i munnen när din kille/man kommer?
    Någon som helt ärligt svarar ja på frågan?

  • Svar på tråden att suga kuk...
  • Anonym (Li)

    Jag suger gärna och mycket då det tänder mig, men kan inte ta den "hela vägen" eftersom mina kräkreflexer är intakta och jag slipper gärna att få satsen i munnen.

    Men jag får ändå höra att jag är sjukt bra på det jag gör så uppenbarligen gör jag det rätt.

  • Applebaum
    Hans Svensson skrev 2010-03-23 21:55:20 följande:
    Men kan ni suga bra o på rätt sätt?
    Vafan är det för jävla fråga? Tror du att någon skulle svara annat än "ja" på den?

    Vill du ha runkmaterial så föreslår jag att du letar på mer passande ställen.
  • Hans Svensson
    Hans Svensson skrev 2010-03-23 21:55:20 följande:
    Men kan ni suga bra o på rätt sätt?
    Vafan är det för jävla fråga? Tror du att någon skulle svara annat än "ja" på den?

    Vill du ha runkmaterial så föreslår jag att du letar på mer passande ställen."

    Skriv inte i min tråd, sök dig till mer passande ställen...eller på ren svenska...-DRA DU ÅT HELVETE!
  • Anonym (kille)

    seriöst hasse, dina trådar blir så snabbt otrevliga när du konstant krävar att ingen ska vara anonym och vill kontrollera vad folk i tråden säger... man svarar ju i en tråd för att man vill uttrycka vad man själv tycker och tänker, sen vad ts tycker om ens svar struntar man oftast i

  • Anonym (absolut)

    Ja absolut!! jag gör det väldigt ofta, min pojkvän är en väldigt lycklig pojkvän! {#lang_emotions_wink}

  • Anonym

    älskar suga kuk, dock ej en pungsugare och helst ingen sats i munnen...
    Det händer nog bara när det ska vara extra porrigt ;)

  • Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym (kille) skrev 2010-03-24 22:42:29 följande:
    seriöst hasse, dina trådar blir så snabbt otrevliga när du konstant krävar att ingen ska vara anonym och vill kontrollera vad folk i tråden säger... man svarar ju i en tråd för att man vill uttrycka vad man själv tycker och tänker, sen vad ts tycker om ens svar struntar man oftast i
    Jag tror TS har slut på Baileys och kör på ren vodka nu. {#lang_emotions_wink}
  • Anonym

    Min kille gillar inte att bli avsugen {#lang_emotions_frown} faktiskt den förste kille jag haft som inte vill det.
    Strange och lite tråk för jag gillar verkligen att göra det...

  • Jeremy

    jag vill att någon suger min kuk min kuk har aldrig blivit avsugad 

  • Anonym (Slicka fitta <3)

    Jag önskar att min tjej kunde älska att suga kuk lika mycket som jag älskar att slicka hennes vackra goda härliga fitta!!! Tänk om hon kunde ta lite inspiration från er sköna tjejer {#emotions_dlg.djavulsk}Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden att suga kuk...