• Vik hädan

    HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!

    Jo det är så att jag har träffat en kille som är både snygg, rolig och smart, och vi har träffats en tid men oftast har han sovit över hos mig. Nu i helgen så sov jag fäör första gången över hos honom, och när jag skulle duscha upptäckte jag det... Han använder DUBBELDUSCH!

    Blev helt till mig och kände mig sviken på något sätt. Känns som att hela vår relation är uppbyggd på en lögn. Att allt bara är en fasad. Han låtsas vara så världsvan och bildad, men sen när det kommer till kritan (hygienen) så är han WT. Vad ska jag göra? Tacksam för svar och STÖD

  • Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!
  • Trollet Ludenben

    men sluta... vad fan. En jävla duschtvål. Är det världens viktigaste grej vad han tvättar sig med?? huvudsaken är väl att han trivs med den, att den inte luktar illa och att han blir ren. Den har min son, tycker inte det är nåt fel på den.
    Vad ska din kille ha då för att va godkänd?


    Älskade ungar
  • Jag Ser Krabbjuice I Ditt Skägg

    Dumpa honom.
    Det finns inget annat sätt.


    det finns alltid en morgondag
  • lokisse

    du far skänka honnom en trevlig duchtval av ett trevligare märke (hermes eller burbery) och hoppas att han fattar vinken...


    Difficile est saturam non scribere
  • Jazza

    Usch, men du får ju köpa ny tvål till honom. Han kanske inte vet det där om DubbelDusch, som vi andra vet?
    Nej, köp en ny, släng fanskapstvålen långt bortåt.... DubbelUSCH, säger jag!

    eller: dumpa!


    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Vik hädan
    Trollet Ludenben skrev 2010-03-24 18:54:54 följande:
    men sluta... vad fan. En jävla duschtvål. Är det världens viktigaste grej vad han tvättar sig med?? huvudsaken är väl att han trivs med den, att den inte luktar illa och att han blir ren. Den har min son, tycker inte det är nåt fel på den. Vad ska din kille ha då för att va godkänd?
    Ingen normal kille använder DubbelDusch eller axe!!! Det lärde man ju sig redan i högstadiet!!
Svar på tråden HJÄLPÅ!!!!!!!!! Min nya pojkvän använder dubbeldusch!