• Anonym

    Hantverkarn knullar mig

    Du beter dig som ett svin mot din stackars man!! Men det låter härligt för din egen skull :D

  • Anonym

    Men fyfan, hur kan du svika din man sådär.

    Och du känner dig inte hemsk mot din man, hade du gjort det så hade du inte upprepat det gång på gång.
    Hoppas din man kommer på dig och dumpar dig och hittar en fin person som förtjänar kärlek.

  • Anonym
    Har polska hantverkare könssjukdomar i större omfattning än svenska?
    Beror på hur många hemmafruar dom setter på per vecka i snitt
  • Anonym
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-03-24 23:08:33 följande:
    Undrar vad han pratar om med sina polska kompisar i husvagnen på kvällarna. Skulle gissa att orden som används för att beskriva TS inte är de vackraste på deras språk. Hennes man kallas nog för en del nedsättande också. Starkt jobbat TS!
    Om nu denna historia hade varit sann, vad hade det spelat för roll vad han säger till sina kompisar? Knullar han henne gör han ju samma sak som hon och de sitter således i samma båt.
  • Anonym
    Anonym (blubb) skrev 2010-03-25 23:04:45 följande:
    Facineras av att så många på en gång dömmer tråden som osann, ni måste leva på rosa moln om ni tror att sånt här inte är vanligt förekommande, lite måste ni väll sett/hört/varit med om?
    Det är inte sexhistorien jag reagerar på, utan på det faktum att hon påstår att det tagit 4 veckor att renovera badrummet :)
  • Anonym

    Det har tagit 4 veckor, och ska ta ytterligare 2, och hon säger att hon blir påsatt 3 dagar i veckan.

    Alltså tar polacken minst 18 dagar på sig att renovera ett badrum.

    Personligen tycker jag att maken då har större problem med att karln uppenbarligen är världens långsammaste hantverkare, än att hans hustru får lite polsk frukostkorv.

  • Anonym
    HäxanSurtant3 skrev 2010-03-24 23:12:13 följande:
    Nu ska vi se här

    1) polsk hantverkare-HIV? klamydia?
    2) analsex_HIV klamydia heptit B?

    Hade jag varit TS hade jag omedelbart funderat på när det var dags testa sig....
    Ingen fara, man får inte såna sjukdomar av att skriva noveller...
  • Anonym

    OM detta är sant så tycker jag du är äcklig och sviker din man till 100% Du har verkligen blivit en slampa som tillåter dig bli våldtagen och gillar det.

    Hoppas din man kommer på er och slänger ut dig med huvudet först efter han knullat dig hårt i röven som hantverkaren fick göra!

  • Anonym

    Det är inte utan att man blir vrålkåt av att läsa ditt inlägg Tungan ute  Fan vad sexigt o skönt det låter Tungan ute  En förbjuden sak man skulle vilja uppleva själv, dock skulle jag aldrig kunna vara otrogen....

    Men om ni inte använder kondom - gå och kolla upp dig så du inte fått några sjukdomar och smittar din man... 

  • Anonym
    pumbis skrev 2010-09-08 21:31:00 följande:
    Ja din historia är ju minst sagt udda och det stinker påhittat..!! Men är det sant så kan jag bara säga en sak, du blev våldtagen och du spelade med i brist på omdömme... Att acceptera en främmande man som plötsligt bara ska våldta dig är fan helt sjukt... Du älskar inte din man för annars hade du aldrig gjort så mot honom.. Har du nått vett och samvetskval så borde du fan köra RAKA RÖR! Just nu leker du bara av dig med er så kallade "hantverkare". Om hans arbetsgivare bara hade vetat vad han BETALAR HONOM för... ?? Det hela är ju bara extremt skrattretande... SLUTA LEK MED DIN MANS KÄNSLOR och skapa dig ett eget samvete, nog har väll din morsa även lärt dig om vad som är RÄTT och vad som är FEL.?

    Gör det ändra rätta, var rak och ärlig mot din man så han kan få göra det ända rätta. DUMPA dig!!!
    Han förtjänar bättre och att du ens vill låta honom tro att han just nu lever i det "perfekta förhållandet"?
    Får mig bara att vilja spy!!! Det är patetiskt att en sån idiot som dig ens kan få någon som vill älska dig!!!!

    Tack för mig!

    Hon blev väl för fan inte våldtagen! Hon var ju med på noterna for god sake!!!    
  • Anonym

    Jag har inte orkat läsa alla sidor. Hur har novellen utvecklats? Har hon fått den i röven ännu? Kanske en dubbelmacka med kakelsättaren i fittan och rörkrökaren i röven?

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-25 20:57:52 följande:
    Jag har inte orkat läsa alla sidor. Hur har novellen utvecklats? Har hon fått den i röven ännu? Kanske en dubbelmacka med kakelsättaren i fittan och rörkrökaren i röven?

    :.-D
Svar på tråden Hantverkarn knullar mig