• Magsjön

    Brevvänner!

    Är det någon som vill ha en brevvän?
    Jag är en36-årig tjej som,bor med min man och våra två barn.
    Intressen:familjen,trädgård,böcker,promenader och naturligtvis  att skriva brev.
    Inboxa mig!
    Hoppas på tur.

  • Svar på tråden Brevvänner!
  • Novembermamma10

    Vad lustigt jag tänkte på detta igår. Min syster hade en brevvän i många år trots att det mesta går via epost nu. Själv har jag aldrig funnit någon som det blivit rutin med.


    Tokmamma
  • Magsjön

    Är det ingen som vill ha brevvänner?
    Jag kanske inte är tillräckligt intressan.
    Hoppas iallafall på tur.

  • final

    Hej

    Jag söker också brevvänner,
    Besök gärna min sidan,
    om intressen finns så hör gärna av dig,

  • Djurvän

    Jag söker brev- och mailvänner så hör gärna av er till mig!

  • Frogy

    Jag har försökt hitta sajter där man kan hitta riktiga brevvänner, ni vet det traditionela med brevpaper kuvär och fridmärken. Gav upp hoppen men kollar på nättet lite då och då efter det fortvarande.
    Intresserad?

  • Momarorie

    Hej. Jag ser att det är ett bra tag sedan någon skrev i denna tråden. Men jag skriver ändå. Jag skulle gärna vilja få en nu brevvän. Jag brukar skrixka lite brev via brevvänskollektivet www.smexit.se/brev. Men jag könner nu att det hade varit trevlig med en riktig brevvän. Jag heter Marie och är 28. Jag och min sambo har precis börjat försöka bli gravida så de hade varit extra kul om det är någon som oxå precis har börjat försöka, men detta är absolut inget krav. Om någon är intresserad så skicka gärna ett medelande till min inbox.

  • lottentotten77

    Jag vill jätte gärna ha brevvänner.Saknar att få brev direkt i post lådan. Jag söker seriösa brevvänner som gillar att skriva långa brev. Så du som vill hör gärna av dej. Kram

  • Ampellilja

    hoppar in o skriver då jag sitter o funderar på detta med brevvän. hade de i tonåren o tyckte de va roligt o vill ta upp de igen så....

    Jag är 24 i december, bor i en by utanför nässjö med min man o mina 2 biologiska barn o varannan vecka hans tvillingar sedan innan. sen har vi hund o katt, jag målar tavlor o andra konstverk, o gillar massa olika saker.. kanske e lite gammalmodig många ggr då jag e fast i världen där man går ut o dansar till dansband o sitter hemma o stickar lite :D men e ni sugna på lite brevväxling så sakulle de vara kul..

  • Vixen90
    RRDD skrev 2017-08-24 17:17:24 följande:

    Are you still looking for Penpals? 

    I am a Canadian and learning Swedish. I can read and understand the language.

    You can email me.

    RickyDavid2@Excite.com


    Bor du i Sverige?
  • Theofani1979

    Hej

    Jag heter Fanny och bor i Stockholm. Hade som barn brevkompisar men med åren så slutade vi brevväxla tyvärr. Nu vill jag jätte gärna ha en eller flera brevkompisar. Älskar att skriva.

    Hoppas du oxå vill skriva till

    Mvh fanny

Svar på tråden Brevvänner!