• Irma1

    Hoppas hoppas del 5

    Här samlas vi som gör ÄD på Sahlgrenska

  • Svar på tråden Hoppas hoppas del 5
  • SaltBöna

    Bra du skapade en ny tråd Irma..nu är det ju bara jag kvar som inte lyckats men jag hoppas ni andra hänger kvar ändå {#lang_emotions_laughing}

    Hoppas ni alla får en bra och lagom avslappnande påsk med massor av ÄGG {#lang_emotions_dreamer}

    kram

  • Irma1

    Hej alla...


     


    Fick idag en blödning o hoppas att den går över, har även  mensvärk..


    Är så rädd för missfall men vet att det är vanligt.. Det känns nästan som att det är


    något på gång är så ledsen..

  • lisjau
    Irma1 skrev 2010-03-31 12:06:49 följande:
    Hej alla...   Fick idag en blödning o hoppas att den går över, har även  mensvärk.. Är så rädd för missfall men vet att det är vanligt.. Det känns nästan som att det är något på gång är så ledsen.
    Irma! Ring och hör vad som säger. Tror inte det är någpn fara. Mensvärken betyder att den lille växer. Men är du oorlig, så ring.
    KRAM
  • SaltBöna
    Irma1 skrev 2010-03-31 12:06:49 följande:
    Hej alla...   Fick idag en blödning o hoppas att den går över, har även  mensvärk.. Är så rädd för missfall men vet att det är vanligt.. Det känns nästan som att det är något på gång är så ledsen..
    {#lang_emotions_cry} usch vad tungt. Har du ringt SU än? Jag hoppas verkligen att det är växtvärk och inget annat.   Vet inte om du har ett tungt jobb men du kanske borde vara hemma ett tag och tillgoggöra dig vila o extra vaggisar?!

    kram
  • heja06
    Irma1 skrev 2010-03-31 12:06:49 följande:
    Hej alla...   Fick idag en blödning o hoppas att den går över, har även  mensvärk.. Är så rädd för missfall men vet att det är vanligt.. Det känns nästan som att det är något på gång är så ledsen..
    Håller tummarna för skrämselhicka från lilla monstret....börjar sina hyss redan nu! Du kan ringa när som helst om du vill. kram
  • Kaka76

    Hej!!

    Irma: Tänker på dig!!

    Saltböna: Nu ska du snart börja spraya va? {#lang_emotions_smile}

    Lisjau: När har du BF? Det kan väl inte vara långt kvar??

    Själv ska jag in på mitt sista VUL på SU imorgon och är riktigt nervös{#lang_emotions_frown} men jag hoppas att allt fortfarande ser bra ut. Är i v.11 går in i v. 12 på fredag!!!!!

    Stor KRAM till er alla!!!{#lang_emotions_flower}

  • lisjau
    Kaka76 skrev 2010-03-31 19:29:26 följande:
    Hej!!Irma: Tänker på dig!!Saltböna: Nu ska du snart börja spraya va? Lisjau: När har du BF? Det kan väl inte vara långt kvar??Själv ska jag in på mitt sista VUL på SU imorgon och är riktigt nervös men jag hoppas att allt fortfarande ser bra ut. Är i v.11 går in i v. 12 på fredag!!!!!Stor KRAM till er alla!!!
    Ohh, v 12. Spännande kaka v 12 är en rolig vecka att göra vul på Vårat bf är beräknat till 16 Maj. Men på det senaste u ljudet visade det sig att moderkakan ligger för långt ner, alltså i vägen. Så en vaginal förlossning tror jag inte det blir utan ett planerat snitt. Men vi ska på kontroll igen 13/4. Då får vi ett besked. Då kn ju förlossningen blir tidigare. Vi får se.

    KRAM <3
  • Irma1

    God kväll alla..


     


    Den röda blödningen övergick till brunt o avtog nu på kvällen.. Men värken är kvar..


    Prata med en barnmorska idag o hon sa att det nog kan vara svårt o få se några hjärtljud om jag kommer in o gör ett VUL för det är för tidigt denna vecka men får hoppas att det inte blir någon mer blödning.. Hon sa även om det va så att man hade sex så kunde det komma lite blod för att slemhinnan är rätt så skör.. Men om det skulle komma mer blod i natt o i morgon fm så ringer jag dom o ber om en tid..


     


    Vill tacka alla för att ni finns.. Det är så skönt o ha er härinne.. Kramar


    Kaka: Tänker på dig i morgon..


    Saltböna: Jag har ett rätt så tungt o stressigt jobb men försöker o inte lyfta några pallar o tunga saker.. Tänker även på stressen.. Ska jobba påskdagen o även annandagpåsk så det blir inte mycket vila i påsk.. men när jag är hemma så gör gubben min allt Jag frågade henne om jag skulle ta någon extra vaggis o det sa hon att jag inte behövde.. Nu är det väl dags för dig o dra igång snart


     


     


     


     


    Irma1 skrev 2010-03-31 12:06:49 följande:
    Hej alla...   Fick idag en blödning o hoppas att den går över, har även  mensvärk.. Är så rädd för missfall men vet att det är vanligt.. Det känns nästan som att det är något på gång är så ledsen..

     

  • Irma1

    God kväll alla..

    Den röda blödningen övergick till brunt o avtog nu på kvällen.. Men värken är kvar..

    Prata med en barnmorska idag o hon sa att det nog kan vara svårt o få se några hjärtljud om jag kommer in o gör ett VUL för det är för tidigt denna vecka men får hoppas att det inte blir någon mer blödning.. Hon sa även om det va så att man hade sex så kunde det komma lite blod för att slemhinnan är rätt så skör.. Men om det skulle komma mer blod i natt o i morgon fm så ringer jag dom o ber om en tid..

    Vill tacka alla för att ni finns.. Det är så skönt o ha er härinne.. Kramar

    Kaka: Tänker på dig i morgon..

    Saltböna: Jag har ett rätt så tungt o stressigt jobb men försöker o inte lyfta några pallar o tunga saker.. Tänker även på stressen.. Ska jobba påskdagen o även annandagpåsk så det blir inte mycket vila i påsk.. men när jag är hemma så gör gubben min allt Jag frågade henne om jag skulle ta någon extra vaggis o det sa hon att jag inte behövde.. Nu är det väl dags för dig o dra igång snart

  • SaltBöna

    Kaka håller tummarna för er idag! V 11 på väg in i 12 jag kan inte fatta vad tiden gått fort!

    Irma hoppas allt är bättre idag och att blödningarna avstannat!

    Vilken koll ni har {#lang_emotions_laughing} jag har from imorse en ny följeslagare: suprecur så jaa nu är vi igång igen!

    kram

Svar på tråden Hoppas hoppas del 5