• Alicia09

    äggdonation utomlands

    Hej,

    är det någon här som är gravid genom äggdonation utomlands??? Själv är jag gravid i v 37+4 genom äggdonation i St.Petersburg{#lang_emotions_laughing} 7:e försöket........

    Räknar dagar när lilla bebisen ska komma!!!

  • Svar på tråden äggdonation utomlands
  • Nanniz79

    Hej är inte gravid än vad jag vet är bara på ruvardag 7{#lang_emotions_wink}
    Vi var i Riga och fick till baka 1 blastocyst och dom ville jag skulle ta prov dag 9 känns lite tidigt tycker jag{#lang_emotions_tongue_out}
    När testade du.

    Grattis snart bäbis vad kul{#lang_emotions_flower}

  • Alicia09

    Hej Nanniz,

    insättningen gjordes 30/7 och vi testade den 10/8 så det kanske inte är för tidigt...men om du vill och har tålamod så kan du vänta tills den 11-e dagen.

    Lycka till och hoppas att det lyckas!!!!!!!!!!!!!! Lägtar så mycket efter våran bebis.......

  • Nanniz79
    Alicia09 skrev 2010-04-08 10:14:16 följande:
    Hej Nanniz,insättningen gjordes 30/7 och vi testade den 10/8 så det kanske inte är för tidigt...men om du vill och har tålamod så kan du vänta tills den 11-e dagen. Lycka till och hoppas att det lyckas!!!!!!!!!!!!!! Lägtar så mycket efter våran bebis.......
    Ok tack{#lang_emotions_smile}Fick du ta blodprov?
    Ja det kan ju komma när som.
    Själv blir Jag Tant igen i början på Aug ska bli jätte kul mysa bebbe.
    Hoppas jag bara klarar det psykiskt om detta inte går vägen{#lang_emotions_tongue_out}
  • Alicia09

    Nej utan jag gjorde vanlig graviditetstest, men eftersom jag började blöda i ca v 6-7 så begärde jag äben ett blodprov som visade att jag hade höga Hcg. Trodde ändå inte att det skulle gå så här bra efter alla missfall. Fick även en ultraljudsundersökning i v 7+5 och man såg att ett av två embryo hade klarat sig. Trodde inte mina ögon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lyckligste dagen i mitt liv!

    När ska du testa? Försök att ta det lungt, stressa inte, damsug inte de säger att just den rörelse är inte bra, bär inte tungt,ta hissen istället för trappor, bada inte i badkaret,bastu......du vet säkert allt det här!

    Håller tummarna{#lang_emotions_laughing} att det blir en bebisen!

  • Nanniz79

    Ska ta blodprov på Måndag eller Tisdag, är på dag 12-13 då{#lang_emotions_tongue_out} testa med sticka tyckte dom ca dag 16.
    Tar det lugnt stramar lite som mini mini molvärk när jag typ bara rört mig lite dammat plockat disk, nu på kvällen.
    Men har det tagit sig så har det ju gjort det mellan dag 5-7 så bara att vänta och se nu ju.

  • Alicia09

    Lycka till{#lang_emotions_laughing}!!! Hör av dig hur det har gått.

    Min kompis fick barn igår (normal väg) en flicka, det var komiskt för vi var beräknade samma dag{#lang_emotions_laughing}!

  • Nanniz79

    Får reda på Onsdag som tidigast hur det ser ut. Även om det är så tidigt. Dr tyckte det var för tidigt. Men man kan ju aldrig vara riktigt säker{#lang_emotions_tongue_out}

  • Alicia09
    {#lang_emotions_laughing}2dagar kvar..............tänk positivt!!!!!!

    Good luck!!!!!
  • Nanniz79

    Blev negativt{#lang_emotions_frown} suck.
    Vet inte hur jag känner förutom att jag nog skulle vilja försöka igen.
    Men ekonomin spelar ju stor roll.

    Nu ska jag börja träna igen, nytt mål bli snygg till sommaren om jag hinner{#lang_emotions_wink}
    Tappa dessa 4 kg jag gått upp av hormonerna{#lang_emotions_surprised}
    och kanske några till, vem vet kanske tar sig lättare då fast min vikt enligt dom inte har betydelse. Men psykiskt.

    Hoppas du har lika fint vårväder som jag.
    Kramar

Svar på tråden äggdonation utomlands