• Anonym (Kaffedraken)

    Vad tänder du på som du inte vågar berätta för andra?

    Kom igen nu om alla "hemliga" fantasier...

    Jag börjar gärna.....
    Kvinnor i läckra "fetisch" skor! =)
  • Svar på tråden Vad tänder du på som du inte vågar berätta för andra?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Har redan skrivit det i en äldre tråd med samma ämne, men jag skulle vilja sätta på mina barns dagskolefröken stenhårt!  Otroligt vacker, söt och med en rumpa som är så läcker att den höjer värdet på lägenheter hon går förbi!
    Där har ni en förbjuden fantasi om något...


    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • Anonym (Kaffedraken)

    Har inga hemliga fantasier,jag ser till att uppleva mina fantasier om jag får några

  • Anonym (Kaffedraken)

    jag vågar berätta.vi vill testa att ha trekant med en extra kille.inget märkvärdig alltså och inget att höja på ögonbrynen för.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Att få ngn att snutta på mina bröst precis som när mammor ammar sina barn.
    Dvs att ngn suger på mina bröstvårtor, men ingen bröstmjölkfantasi.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (loved) skrev 2010-04-07 22:10:09 följande:
    Att få ngn att snutta på mina bröst precis som när mammor ammar sina barn. Dvs att ngn suger på mina bröstvårtor, men ingen bröstmjölkfantasi.
    Men du kopplar det ändå till barn och amning?
    Det är nästan roligt jämt
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tänder ganska mycket på killar som håller på med kampsport och en av mina sex fantasier är att en svettig muskulös kille i shorts kollar intensivt på mig och knullar mig riktigt hårt i omklädningsrummet.. =D Som tur är att min kille är Thaiboxare så min sexfantasi lever jag varje dag!!!mmmmm vad jag är attraherad av honom! =D

  • Anonym (Kaffedraken)

    Trots att jag lever ut många kinks har jag ännu inte vågat berätta för min man att jag vill att han ska tvinga mig att kalla honom Pappa.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag tänder på alldeles för många av min frus vänninnor. hon har helt enkelt många läckra kompisar.

Svar på tråden Vad tänder du på som du inte vågar berätta för andra?