• Tildas52

    va kommer alla små hål i tröjorna i från?

    Blir så irriterad på dessa små jäkla hål som kommer av ingenstans. Hade många i mina tröjor typ nere vid magen och trodde till en början det va från mitt skärp som gjort dom men såg nu att sonen hade likadana på sin tröja fast då mer uppe vid bröstet..... Vad kommer dom i från någon mer som har likadana???

  • Svar på tråden va kommer alla små hål i tröjorna i från?
  • Tildas52
    Suck och suck skrev 2010-04-08 18:19:19 följande:
    Pälsängrar. 
    är du säker?
  • villa villekulla

    Jag har också små hål i mina kläder och har länge undrat vart de kommer ifrån :S
    Men tyvärr har jag inget svar åt dig mer än att det är likadant för mig.

  • Puss och Kram

    Jag har såna efter skärpet nu när man har längre tröjor, sånt förekom ju aldrig när tröjorna var midjekorta. Har grabben nåt i jackan som kan vara orsaken?

  • Suck och suck

    Jag hade stora problem men pälsängrar i en lägenhet. Och det blev småhål på allt.


    Även fast Anti-Simex var där och sprutade blev det inte mycket bättre.


    Det är som små maskar som liknar silverfiskar. De flyger in som små skalbaggar på sommaren.

  • Frk Svår

    Antingen pälsängrar som sagt eller...tvättar du kläderna tillsammans med bh:ar? Knäpper du hyskorna isf? Annars kan de fastna i kläder och göra små hål...

  • Tola

    har hänt mig också men varit mkt säker att vi inte har ngr kryp..


    däremot kommer sonens små hål från att han biter på tröjorna! en i stort sett oanvänd meandi tröja har han bitit hål i och sugit ut färgen på !(!!!)
    Kanske du har ngn i garderoben ;) 
  • tildabelle

    Jag har också upptäckt sånna små hål i mina kläder. Dom slutade dyka upp när vi flyttade.

    Såg aldrig några pälsängrar i gamla lägenheten, men det måste varit sånna eftersom det inte kom några nya hål efter flytten..

  • Tildas52
    Puss och Kram skrev 2010-04-08 18:20:27 följande:
    Jag har såna efter skärpet nu när man har längre tröjor, sånt förekom ju aldrig när tröjorna var midjekorta. Har grabben nåt i jackan som kan vara orsaken?
    nej inte vad jag kan komma på men det är bara på en tröja för honom....
    OMWF skrev 2010-04-08 18:20:30 följande:
    Ja dom äter upp kläder och sånt.
    fast om man bortser från sonens tröja så är det ju på samma ställe på mina??
Svar på tråden va kommer alla små hål i tröjorna i från?