• Anonym (Undrande)

    Bajs sex, när är det slut?

    Hejhej... Jag och ett par vänner kom in på denna diskution för ett tag sen.. Och frågan är som så här, när tar bajs sexet slut?
    Är det när bajsen är på väg ut?
    När man har lekt med den?
    När man har bajsat på varandra?
    Eller hur är det? När är det SLUT?

    Hoppas på ett svar från någon kunnande person i detta ämnet, då jag själv aldrig har utfört det eller kommer göra det, är bara fundersam.

    Mvh Jag och mina vänner..

  • Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?
  • Anonym (Undrande)
    Anonym skrev 2010-04-14 09:54:50 följande:
    Ingen aning... När man har KOMMIT kanske?
    jo men vad räknas som kommit i denna situationen? När killen/tjejen har fått orgasm eller när bajsen kommer ut?
  • Anonym
    Anonym (Undrande) skrev 2010-04-14 09:57:45 följande:
    jo men vad räknas som kommit i denna situationen? När killen/tjejen har fått orgasm eller när bajsen kommer ut?
    Ha ha jag har ingen aning.... Kanske kommer man när bajset kommit? Kanske tidigare? När är vanligt sex slut? 
  • Anonym (sfsogrsrsg)

    Såg på något reporatge för längde sendan om det, minns inte så mycket mer en att man fick se nån minut av sånt och då var det en kvinna som låg på ryggen och mannen tog på huk ovanför hennes bröst/hals och bajsade ut en klump som landade på henne. Mannen reste sig upp och sen fick man inte se mer. Tror det var på kanal 5 sent en kväll.
    Men jag antar väl att det slutar när någon/några bajsat och kommit. Men fy fan för den som måste städa upp allt.

  • Anonym
    Anonym (sfsogrsrsg) skrev 2010-04-14 10:09:54 följande:
    Såg på något reporatge för längde sendan om det, minns inte så mycket mer en att man fick se nån minut av sånt och då var det en kvinna som låg på ryggen och mannen tog på huk ovanför hennes bröst/hals och bajsade ut en klump som landade på henne. Mannen reste sig upp och sen fick man inte se mer. Tror det var på kanal 5 sent en kväll. Men jag antar väl att det slutar när någon/några bajsat och kommit. Men fy fan för den som måste städa upp allt.
    Hahaha åh fy fan vad vidrigt, och snarare fy fan för den som ska bli skiten på...hellre städa upp än att nån skiter på en.
  • ShanghaiLily
    Anonym skrev 2010-04-14 10:39:09 följande:
    Hahaha åh fy fan vad vidrigt, och snarare fy fan för den som ska bli skiten på...hellre städa upp än att nån skiter på en.
    Ja riktigt vidrigt.  Finns det någon forskning angående bajssex egentligen? Jag är inte helt klar med om det hör till psykisk sjukdom eller sexuell läggning faktiskt.

    Det är ju bland det första man stöter på om man har jobbat på mentalsjukhus eller psykliniker, dvs människor som kladdar med avföring.

    Någon som läst nån vetenskapligt gjord rapport inom ämnet? Nu kommer jag säkert få massor med bajssexare mot mig, men det är mer en fråga än ett påstående=)
  • Patricia Sandell

    Jag personligen är väl inget fan utav bajssex, wet eller liknande, men det mesta som ses som annorlunda men accepterat har en gång varit klassat som sjukt, homosexuallitet, BDSM. Så vad ska man se som sjukt Egentligen ? Sådant som anses äckligt, jag tycker isf att analsex borde förbjudas, det kan ju faktiskt komma bajs på snoppen= äckligt. :)

    Men hur som helst, ja, det ses fortfarande som en psykisk sjukdom att tända på det, men nej, jag anser inte att det är värre än någon annan läggning.

    Och för övrigt så tror jag nog inte att den som blir bajsad på skulle göra det frivilligt om personen i fråga tyckte att det var äckligt, tänk efter innan ni skriver...

  • Patricia Sandell

    Just det, och svaret på TS är att det precis som i alla andra sexuella akter är färdigt när man kommer, och inte när bajset har kommit utan när mannen och kvinnan/ kvinnan och kvinnan/ mannen och mannen har fått orgasm. :) självklart så kan man ju välja att avsluta det tidigare om man vill, precis som i "vanligt" sex.

  • Patricia Sandell

    Ja, man kommer, men inte utav att bajsa eller att bli bajsad på, utan utav sexet/ what ever som kommer efter, utav upphetsningen, som sexiga underkläder du vet. ^^

Svar på tråden Bajs sex, när är det slut?