• Anonym (TS)
    Äldre 15 Apr 00:33
    299618 visningar
    589 svar
    589
    299618

    En riktig skitolycka, bokstavligt talat

    Ja herregud idag hände det som bara inte fick hända. Jag tar det från början.

    Jag tröck i mig nästan en hel grillad kyckling med lite sallad till middag och packade in ungarna i vagnen för att bege mig till en lekpark 3km härifrån direkt efteråt.

    När jag kommit en bit på vägen kände jag hur det riktigt bubblade till i magen, men tänkte att det är nog ingen fara så jag fortsätter gå.
    Helt plötsligt så small det riktigt till och jag kände att nu är det panik, snart skiter jag på mig.
    Lite längre fram står det några stora granar på en liten äng bredvid gångvägen och bostadsområdet som låg bredvid.
    Så jag skyndar mig in med vagnen mellan granarna och drar ner byxorna och sätter mig ner.
    3åringen frågar vad jag ska göra och jag svarar att jag ska bara kissar lite, till hennes stora förtjusning.

    Sen lättar jag på trycker, och det riktigt sprutar ut. Det både låter och luktar. Jag kikar bort mot husen och gångvägen så att ingen ska se mig.
    Det var med bultande hjärta jag satt där!
    Sen tar jag servetterna ur skötväskan (tack och lov hade jag med mig den)
    och torkar mig.
    Någonting jag inte räknat med var att mitt arsle var mycket närmare marken än vad jag trodde, så när jag har torkat klart och ska ta bort handen råkar jag doppa hela handen i härligheten.

    Jag trodde seriöst att jag skulle dö. Hela handen var täckt av en gul/brun sörja.
    Så jag börjar torka av det värsta med servetterna och sköljde av lite med varmvatten som jag hade i termosen (tack och lov äter bebisen ersättning)

    Men jag var fortfarande helt gulfärgad om handen och det luktade apa.
    Svär över mig själv och min motvilja mot våtservetter.
    Precis då ser jag hur det kommer folk gående mot mig på andra sidan ängen.

    Och där står jag. Fullt med små bruna servetter omkring mig, en stor bajshög och en hand full med skit.

    Så jag tar vagnen och skyndar mig därifrån. Panik hade jag eftersom jag var långt hemifrån. Vad fan gör jag nu?!

    Så får jag syn på ett äldre par som står och lassar in utemöbler så jag skyndar dit och säger
    "Jag har världens konstigaste fråga, jag har bytt blöja på bebisen och råkade få lite bajs på handen. Jag är långt hemifrån, skulle jag kanske få låna eran toalett och tvätta händerna?
    De får jag så jag skyndar tacksamt in och tvättar händerna riktigt ordentligt.

    Skyndar sen ut igen eftersom barnen är kvar ute i vagnen med mannen som bor i huset.

    När jag kommer fram så säger jag glatt till 3åringen "sådär nu är mamma fin om händerna igen"

    Då kläcker ungen ut sig "mm mamma bajsade i skogen"

    jag trodde jag skulle dö!! Jag blir helt eldröd i ansiktet och säger lite fint "nämen mamma bytte ju blöja på bebisen"
    Samtidigt som jag tackar för lånet, tar vagnen och skyndar mig därifrån.

    GAH vilken jäkla dag jag har haft!
    Nått är säkert iallafall och det är att jag ska inhandla våtservetter!

    Är det någon mer som har nån skitolycka att dela med sig av?

  • Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat
  • Anonym (been there)
    Äldre 11 Oct 09:32
    #61

    Skönt att höra att man inte är ensam! ;)

  • Anonym (Drömt­jejen)
    Äldre 11 Oct 12:37
    #62

    Hahaha, fy vad jag har skrattat åt den här tråden! Riktigt kul!!
    Jag ska passa på att dela med mig av en något pinsam historia.

    Jag och en kompis var ute på krogen där vi träffade två killar som vi valde att följa med hem. Jag var väl i 20 års åldern, så det är ett par år sedan nu. Min kompis och den "fulare" av de två killarna somnade under kvällen, medans jag och den andra killen satt och pratade. Vi flörtade ganska så rejält med varandra, han var verkligen jättesnygg och jag kände hur det pirrade i hela kroppen över att få hans uppmärksamhet. Jag kände mig kär och galen bara efter några timmar ihop med honom, och ville ha honom mer än någonting annat på jorden! Vi tittade på våra sovande vänner och beslöt oss för att smyga iväg därifrån och hem till honom istället. Jag skrev en lapp till min kompis och sa att jag skulle komma tillbaka snart igen.
    Han bodde bara något kvarter bort, så vi var snart där..
    Det gick hett till. Vi kysses och slet av varandra kläderna så snart vi kommit innanför dörren. Vi hamnade i hans säng och hade fantastiskt sex! Det var det enda one night stand jag någonsin haft, och just då hoppades jag säkert på att det skulle bli fler gånger än bara den natten. Efter sexet gick han på toaletten, och jag kände hur det knep till i magen.. Aj aj, vad var det här!? AJ!! Plötsligt började det trycka på och så sa det bara pruuutttttt!!!!! Jag drog förskräckt bort täcket och mycket riktigt var där en liten pöl med diarré under mig! Jag fick panik! Drog bort lakanet så fort jag kunde, och knölade ihop det så att bajset inte skulle synas. Till min fasa fick jag se att även madrassen fläckats av diarrén. Jag hörde hur toadörren öppnades och hur hans steg närmade sig sovrummet. Tänk fort! Tänk fort!!! Herregud, jag skulle ha stuckit därifrån om jag bara hade haft mer tid. Nu stod jag där fortfarande naken med bajs i baken, och höll i hans ihopknölade lakan. Precis när han gick in i rummet sa han -Vilken härlig tjej du är, en riktig drömtjej! Sedan såg han mig med lakanet..
    -Men vad gör du? frågade han. -Varför har du tagit lakanet?
    -Jag bara stog där helt illröd i ansiktet. -Jo, jag måste ha blivit dålig eller nått, svarade jag.
    Han tittade oförstående på mig som om han tyckte jag var en riktig knäppgök. -Det kom lite på lakanet, fortsatte jag. -Lite vadå, undrade han. -Bajs, svarade jag. -VA!! Vad sa du? sa han och lät äcklad.
    -Jo, det kom bajs på lakanet, men om du vill kan jag ta hem och tvätta det. Eller så kan vi kasta det så får du pengar för det, sa jag. -Gå bara, sa han.
    Jag tog skamset på mig kläderna och la ner lakanet på sängen. Han tittade på sängen -Vad i helvete, kom det på madrassen också!?
    -Jo, det gjorde visst det, sa jag. -Gå nu! sa han, sen tittade han inte ens på mig när jag försvann ut genom dörren.

    Jag gick och hämtade min kompis.
    -Vakna, vi måste åka hem nu, sa jag.
    -Vad har hänt, frågade hon.
    -Jag bajsade på mig i den snygga killens säng, sa jag.
    Gissa om hon skrattade. Men sedan sa hon att det var rätt åt mig eftersom jag lämnat henne hemma hos den "fula killen". Haha!!

  • Äldre 11 Oct 21:26
    #63
    Anonym (Bussresenären) skrev 2010-10-10 23:49:42 följande:
    Skönt att se att det inte bara är jag som har den talangen! Min historia är riktigt äcklig...

    Jag hade ett distansförhållande med en kille som bodde ca 60 mil bort och jag satt på en buss på väg till honom över helgen. Tydligen så klarar min mage inte riktigt av att sitta så länge på en skumpande buss som skakar om tarmarna där inne... När vi var lite mer än halvvägs så stannade bussen på ett av sina stopp och vi blir stående i ca 10 min kanske. Jag känner hur det bubblar och har sig inne i magen men jag vill verkligen inte använda busstoan. Alla som åkt buss vet hur sjukt trånga toaletterna är, man får ju klaustrofobi för mindre. 

    Men det trycker på utav bara hel**te och jag tänker att bussen står ju faktiskt stilla nu, det borde gå bättre då. För säkerhets skull så frågar jag det trevliga paret som jag pratat lite med och som sitter på andra sidan gången om mig ifall de vet om man kan använda toaletten när bussen står stilla. Jag sitter alltid så långt bak jag kan eftersom jag gillar lugn och ro, speciellt när man åker på kvällen som detta var. Så jag sitter alltså längst bak, precis på andra sidan toaväggen. 
    Jag går in på toan och precis när jag satt mig ner så hör jag hur någon drar i handtaget några gånger, och jag svarar där inifrån att det är upptaget.
    Det är ungefär allt jag hinner säga innan jag hör (och känner) hur det brakar till i bak och det liksom glider ut utan ansträngning alls, ungefär som när man klämmer ut gräddfil ur förpackningen. Sen märker jag hur det aldrig tar stopp, det bara sipprar på mer och mer... Efter ett tag så tänker jag faktiskt att jag måste nog avbryta, eller åtminstone spola lite så att det får plats mer i de där små toalettstolarna som typ bara är gjorda för kiss. Men det går inte, det är helt omöjligt för hela magen är i uppror. 
    Tillslut då så blir jag klar och ska torka mig. Såklart då så hör jag hur bussen startar igen och kör iväg med ett ryck. När jag lutar mig lite fram för att ta papper så märker jag hur jag liksom doppar rumpan i nåt blött... Konstigt men tänker inte mer på det, är mest vettskrämd att någon ska ha hört mig, och för stanken som tagit över hela utrymmet där inne. Jag sträcker mig bak för att torka mig, och doppar hela handen i skiten!! Jag trodde knappt det var sant och börjar fnissa helt hysteriskt, som jag sjukt nog brukar göra när det är en pressad situation. 

    Hursomhelst, jag står där och försöker tvätta händerna rena i den lilla ministrålen av vatten samtidigt som jag febrilt trampar på den där spol-pedalen nere på golvet som ska spola toan.
    Och ingenting händer.
    Toastolen som är kanske sådär 40 cm i diameter och max 25 cm djup är helt fylld med skit, till bredden alltså. Jag stampar och stampar på spolpedalen men det händer ingenting! Bussen kränger, jag får hålla i väggarna för att inte ramla omkull, och står där och inser att denna skit kommer att ligga kvar här. 

    Kallsvettig stänger jag toalocket, öppnar dörren - och där står denna människa kvar och väntar på att det ska bli ledigt. Herregud, detta är fan inte sant... Jag får inte ur mig nånting, utan tittar ner i golvet, hysteriskt fnissande och glider ner på min plats. Killen som som ska in efter mig ger ifrån sig nåt konstigt läte men går in iallafall, antagligen hade han inget val för han höll väl på att kissa på sig eller nåt.
    Så hör man där inifrån ett "Oh fy faan!!", smäll i toalocket och en dörr som öppnas fortare än blixten. Hahaha, han kommer ut, blänger på mig, och med honom så kommer denna stank som inte är från denna värld... Jag ser hur folk framför mig rycker till och fnyser ut luft ur näsborrarna. 

    ja herregud, denna bussresa var den sjukaste jag varit med om! Jag fick sitta där resten av resan och se fyra, fem pers efter honom göra precis samma grej - öppna dörren, rygga tillbaka, gå in, utropa nån svordom för att sen rusa ut, innan jag hörde busschauffören ropa ut i högtalaren att han fått besked om att toaletten är ur funktion. Det snälla paret bredvid mig såg inte så snälla ut längre om vi säger så...
    När bussen sen stannade på sluthållplatsen där jag skulle av så satt jag kvar sist av alla, våga fan kliva ut i ljuset utanför! 
    Jag har aldrig skitit så mycket i hela mitt liv, varken före eller efter. Såklart att man ska göra det då på världens minsta och trängsta toalett! 
    Det här måste vara det roligaste jag någonsin läst. Trillade av stolen av skratt. Fyfan :) Tack.
  • Anonym (skogs­bajsar­en)
    Äldre 11 Oct 21:36
    #64

    Hej, fy vilken rolig tråd!! Tyvärr fick den mig att minnas något som jag trodde att jag hade förträngt... en fruktansvärt pinsam historia. Tack och lov att endast jag och hunden vet om och hunden kan inte skvallra...

    Jag hade bara varit ihop med min man i några månader, allt kändes nytt och jag hade ett behov av att vara "den perfekta flickvännen". Alla vet att den perfekta flickvännen inte bajsar eller något annat äckligt (det var det jag ansåg)... skulle ALDRIG ha kunnat prata med honom om något som rörde den regionen..
    Vi var hos min mormor och morfar med min familj. Vi såg på film och jag kände hur gaserna i min mage levde rövare, jag mådde så dåligt och fick pressa ihop röven för att inte något skulle komma ut. Har ganska bra muskler där... men i alla fall. Fick ångest eftersom gaserna där inne började låta. Man kunde höra dem utifrån. Hemskt var det, jag höll ju på att avslöja att jag faktiskt var en sån som gick på toaletten.
    Jag sa att jag mådde illa, vilket jag gjorde och att jag behövde lite frisk luft. Sa att "jag tar ut hunden också" och fick därigenom en bra ursäkt för att gå ut. Borde kanske nämna att min tanke med att gå ut var att lätta lite på gastrycket.
    Vi gick ut men jag kände att det var något annat som ville ut också. Fick lite panik eftersom jag vägrade gå på toaletten där, den var ju vägg i vägg med tv-rummet! Bakom huset fanns en skogsbeklädd sluttning ner mot en liten bäck. De bodde mitt ute i skogen, inga grannar i närheten. Jag smög ner dit och satte mig ner för att skita.. torkade mig med mossa, det fanns det gott om. Till min fasa blir hunden nyfiken och försöker komma åt för att äta.. med en hand föser jag bort hunden och med den andra försöker jag dra upp byxorna.. tyvärr kom hunden åt lite.. fyfan. Jag höll på att kräkas, men kunde inte öppna käftarna på den för att tvinga ut skiten.
    Jag hade så dåligt samvete, kände mig som världens skabbigaste människa. Har aldrig berättat det här för honom och det var flera år sen.
    Hoppas nu att detta publiceras anonymt och att jag inte missar och råkar visa mitt fl-namn.

  • Äldre 11 Oct 21:55
    #65

    Hmm den här historien går ju inte att jämföra med tidigare men ändå.

    Jag hade träffat en ny kille och han bodde en bit bort så jag sov hos honom i några dagar. Det var fortfarande väldigt nytt och spännande.

    Iaf skulle jag gå och duscha. Först kissade jag. Sen spolade jag. Sen kom jag på att det var smidigt att passa på att skita när jag ändå skulle duscha eftersom doften då kunde försvinna medan jag duschade. Så jag passade på att bajsa, ganska löst, mycket och illaluktande. Men sen vågade jag inte spola direkt, för jag tänkte att dom ska undra varför jag spolar så många gånger (dom småsaker man kan oroa sig för som nykär).

    Så jag tänkte, jag öppnar fönstret så att det vädras, duschar, och sen när jag har duschat spolar jag så har det gått lite tid emellan. Tja... tror ni jag kom ihåg att spola när jag väl duschat? Neejj.

    Jag kom ut till killen, kom på vad jag GJORT, men då hade han väntat på att få gå på toa och gick raka vägen in dit. .

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Äldre 11 Oct 22:10
    #66
    Lavish skrev 2010-10-11 21:55:53 följande:
    Hmm den här historien går ju inte att jämföra med tidigare men ändå.

    Jag hade träffat en ny kille och han bodde en bit bort så jag sov hos honom i några dagar. Det var fortfarande väldigt nytt och spännande.

    Iaf skulle jag gå och duscha. Först kissade jag. Sen spolade jag. Sen kom jag på att det var smidigt att passa på att skita när jag ändå skulle duscha eftersom doften då kunde försvinna medan jag duschade. Så jag passade på att bajsa, ganska löst, mycket och illaluktande. Men sen vågade jag inte spola direkt, för jag tänkte att dom ska undra varför jag spolar så många gånger (dom småsaker man kan oroa sig för som nykär).

    Så jag tänkte, jag öppnar fönstret så att det vädras, duschar, och sen när jag har duschat spolar jag så har det gått lite tid emellan. Tja... tror ni jag kom ihåg att spola när jag väl duschat? Neejj.

    Jag kom ut till killen, kom på vad jag GJORT, men då hade han väntat på att få gå på toa och gick raka vägen in dit. .
    Du har berättat den här historian tidigare i tråden ;)
  • Mysgos­mys
    Äldre 11 Oct 22:56
    #67
    Lavish skrev 2010-10-11 21:55:53 följande:
    Hmm den här historien går ju inte att jämföra med tidigare men ändå.

    Jag hade träffat en ny kille och han bodde en bit bort så jag sov hos honom i några dagar. Det var fortfarande väldigt nytt och spännande.

    Iaf skulle jag gå och duscha. Först kissade jag. Sen spolade jag. Sen kom jag på att det var smidigt att passa på att skita när jag ändå skulle duscha eftersom doften då kunde försvinna medan jag duschade. Så jag passade på att bajsa, ganska löst, mycket och illaluktande. Men sen vågade jag inte spola direkt, för jag tänkte att dom ska undra varför jag spolar så många gånger (dom småsaker man kan oroa sig för som nykär).

    Så jag tänkte, jag öppnar fönstret så att det vädras, duschar, och sen när jag har duschat spolar jag så har det gått lite tid emellan. Tja... tror ni jag kom ihåg att spola när jag väl duschat? Neejj.

    Jag kom ut till killen, kom på vad jag GJORT, men då hade han väntat på att få gå på toa och gick raka vägen in dit. .
    Ja jag kände också igen den där så tror du berättat den =P
    Faktiskt så har det samma hänt mig, men jag sprang efter killen, drog ut honom och spolade xD Han undrade vad jag höll på med, och jag sa att jag inte ville att han skulle inspektera mitt bajs. "Det doftar rosor såklart, men du behöver ju inte titta på det" Sa jag xD 
  • Anonym (m)
    Äldre 12 Oct 03:49
    #68

    Får väl ge min historia då.Pojkvännen bodde hemma då och jag var ofta där och kände mig hemma och har en bra relation till mina svärföräldrar,det var sommar och vi skulle gå ut på en promenad,vi hinner inte gå långt innan det börjar bubbla i magen och jag  säger att vi måste gå hem.Han tycker väl jag är jobbig som ibland  blir akutbajsnöd och borde gjort det innan men då var det ju inte akut.Vi går iaf en bit till men sen bubblar det massor så vi får vända och tillslut tror jag att jag ska bajsa på mig och får sätta mig ner,vi är mitt i ett bostadsområde men jag ser en dunge jag kan gå till men där är en barmfamilj så vi går hemåt,jag kniper och han håller min hand som om det nu skulle hjälpa haha.
    rusar in i huset och jag kastar mig in på toan där nere där svärmor sitter och tittar på TV.Han springer upp på sitt rum och hon undrar om vi inte skulle gå på en promenad?!
    När jag väl kommit in på toa så har jag ändå lyckats skita ner alla kläder och hela toan och det sa bara PANG så det måste ju hon hört,gud så åinsamt det var.När jag var färdig med allt fick jag be killen direkt om att vi kunde köra en maskin tvätt,tror hon undrar varför vi plöstligt gjorde det när vi skulle ut  och gå..usch

  • Anonym
    Äldre 13 Oct 14:08
    #69

    Jag och en kompis var hemma hos min dåvarande pojkvän på fest, och så blev vi båda två akut skitnödiga! Vi gick in på toan och skulle skita, men så ångrade vi oss.. tänk om det låter och luktar! Så vi tog en rulle papper och sa att vi ska ut och gå en sväng.

    Så vi gick ut, hittade en lämplig buske och satte oss och sket. Självklart kommer det folk bakom oss, och vi skuttar med byxorna nerdragna, längre in i busken, där vi sedan vurpar och ligger där på rygg, asgarvar och skiten sprutar! Haha det var fruktansvärt. När vi kom tillbaka så sa min kille att "ni får ju faktiskt bajsa här"... Hahaha, hur fan visste han?? 

  • Anonym
    Äldre 13 Oct 14:11
    #70

    Hahaha! Jag var hemma hos MIN nuvarande kille för ett par år sen, och så gick vi på toa. Jag var då inte tillsammans med denna kille. Först kissade hon, och så blev det stopp i toan!! Gammalt bajs flöt upp och hon sa att hon hade råkat lägga en laddning... Jag höll ju fortfarande på och kissa på mig, så vi smet ut och jag kissade. Sen gick vi in på festen igen, men sa ingenting till killen.

    Ett tag senare gick han in på toa och blev flyyyförbannad! "VEM HAR GJORT STOPP I TOAN?!?! VEM GÖR SÅNT UTAN ATT BERÄTTA?!!"  Hahaha han var sååå sur.. och vi sa att det inte var vi... haha 

Svar på tråden En riktig skitolycka, bokstavligt talat