Inlägg från: JuliaåRonjasmammis |Visa alla inlägg
  • JuliaåRonjasmammis

    Ge mig en lista på alla smileys, FGS!

    Nu har jag tröttnat på att inte veta vad folk menar när de skriver vissa saker med en massa tecken efteråt! Jag vill ha en KOMPLETT lista över vad alla dessa jävla smileys betyder!

    Seså, jalla jalla, förklara för mig nu så jag fattar nåt!


    Mina åsikter är alldeles gratis!
  • Svar på tråden Ge mig en lista på alla smileys, FGS!
  • JuliaåRonjasmammis

    Tack snälla One more! Men jag saknar faktiskt vissa som jag sett på t ex Fejjan och när tonårssonen messar mig. Får kolla dina länkar.


    Mina åsikter är alldeles gratis!
  • JuliaåRonjasmammis
    One more skrev 2010-04-18 03:07:09 följande:
    Fejjan har ibland egna/olika. Om man tar ngt enkelt som ett hjärta så gör man på msn tecknet (L) för att få ett hjärta men på fejjan gör man <3.
    Jo, att göra ett hjärta på Fejjan har jag också lärt mig!  Liksom detta här på FL 

    Hjärttecknet på msn var nytt däremot, tack för det!
    Mina åsikter är alldeles gratis!
  • JuliaåRonjasmammis

    Tack för tips! Men jag vill ju veta vad vissa tecken betyder när man ser dem i olika texter (som alltså INTE översätts till glada gubbar automatiskt), utan när jag måste tänka själv, t ex i sms och liknande! {#lang_emotions_wink}


    Mina åsikter är alldeles gratis!
  • JuliaåRonjasmammis
    JuliaåRonjasmammis skrev 2010-04-18 03:31:10 följande:
    Tack för tips! Men jag vill ju veta vad vissa tecken betyder när man ser dem i olika texter (som alltså INTE översätts till glada gubbar automatiskt), utan när jag måste tänka själv, t ex i sms och liknande!
    Alltså när folk skriver :)))))), och sånt! Vad fan betyder det?!{#lang_emotions_surprised}
    Mina åsikter är alldeles gratis!
Svar på tråden Ge mig en lista på alla smileys, FGS!