• Anonym
    Äldre 18 Apr 20:35
    8686 visningar
    2 svar
    2
    8686

    Illaluktande blödningar efter medicinsk abort..

    Jag gjorde medicinsk abort för ca 10 dagar sen.. Har känt ett konstigt tryck neråt som när man har mens och blödningen ger typ ett tryck som värker lite där nere.

    Har inte blödit så mycket alls, blödde normalt under själva aborten men efteråt så har det vart mindre än vanlig mens. Och nu så är blödningen jääätteliten, nästan svart/vinrött och det kommer som små svarta (mörkmörkröda) klumpar ibland..

    Har kollat med spegel där nere och krystar jag mycket så ser det ut som en stor svart klump som vill komma ut men jag vågar inte.. Har fått för mej att det är nåt organ, fast det tror jag inte, men är ändå rädd.. Och då till det värsta.. Det STINKER så viiiidrigt. Alltså det stinker inne på toaletten när jag vartdär inne.. Helt sjukt starkt också, luktar lika starkt som typ sprit fast bara sjukt vidrig lukt.. Nån som vet vad detta kan vara?! Det kliar inte eller nåt sånt... (Födde även barn för 7 mån sen).



    Svara snälla om ni har vart med om liknande eller har förslag på vad det kan vara...Ska ringa kvinnokliniken imorgon också.


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-18 21:49
    Nu kom det precis ut en stor klump, som typ en pingisboll/liten mandarin.. Luktade inte gott.... Såg ut som typ packat blod, som legat o lagrats, som en propp som låg i vägen för allt annat blod också.. Så de bara packades på. Den va hård också.. gick inte att dela på.Läskigt..Men skönt att den kom ut iallafall..
  • Svar på tråden Illaluktande blödningar efter medicinsk abort..
  • Anonym (c)
    Äldre 18 Apr 21:59
    #1

    Usch Det lät ju inte så trevligt...

    Tycker du ska ringa gyn & fråga,låter ju inte så bra, illaluktande brukare ju vara ett säkert tecken på infektion.

  • Äldre 1 Oct 18:52
    #2

    Låter ju som fostret?? Så såg det ut för mig

Svar på tråden Illaluktande blödningar efter medicinsk abort..