• Anonym
    Äldre 26 Apr 10:21
    35038 visningar
    128 svar
    128
    35038

    smslån för oss med betalningsanmärkningar & skulder! Finns det??Kris hos oss nu vet vi kan betala tillbaka .

    smslån för oss med betalningsanmärkningar & skulder!
    Finns det??Kris hos oss nu vet vi kan betala tillbaka .

  • Svar på tråden smslån för oss med betalningsanmärkningar & skulder! Finns det??Kris hos oss nu vet vi kan betala tillbaka .
  • Äldre 26 Apr 10:25
    #1
    Anonym skrev 2010-04-26 10:21:07 följande:
    smslån för oss med betalningsanmärkningar & skulder!Finns det??Kris hos oss nu vet vi kan betala tillbaka .
    Inte SMS men en möjlighet att låna pengar om man har anmärkningar är pantbanken. De gör inga kreditkollar.
  • Anonym
    Äldre 26 Apr 10:29
    #2

    Tror inte de gör en kreditkontroll för sms-lån. En kompis som har det kunde få sms lån. Dock är det ju verkligen INGET att rekommendera!

    Sälj nått istället... Fråga en släkting? GÅ till banken och böna och be?

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 26 Apr 10:30
    #3
    Anonym skrev 2010-04-26 10:29:55 följande:
    Tror inte de gör en kreditkontroll för sms-lån. En kompis som har det kunde få sms lån. Dock är det ju verkligen INGET att rekommendera! Sälj nått istället... Fråga en släkting? GÅ till banken och böna och be?
    Jag vet det inte är det men nu är dte ett måste.

    Jo de gör kreditkoll
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 26 Apr 10:31
    #4

    men smslån kan ju folk ta trodde det fanns
    pantbank? va ska jag panta? har ju inget i värde!


    Kjell2 skrev 2010-04-26 10:25:22 följande:
    Inte SMS men en möjlighet att låna pengar om man har anmärkningar är pantbanken. De gör inga kreditkollar.
  • Anonym
    Äldre 26 Apr 10:31
    #5

    Ja det kan du få men av egen erfarenhet så rekommenderar jag dig att INTE låna trots att du kan betala av utan problem. Har du lånat en gång kommer du med säkerhet låna igen..

  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 26 Apr 10:33
    #6
    Anonym skrev 2010-04-26 10:31:59 följande:
    Ja det kan du få men av egen erfarenhet så rekommenderar jag dig att INTE låna trots att du kan betala av utan problem. Har du lånat en gång kommer du med säkerhet låna igen..
    vet det är svin mycket ränta!
    Men ibland har man inga val :(

    Var låna du då?
  • Äldre 26 Apr 10:33
    #7
    Anonym skrev 2010-04-26 10:31:04 följande:
    Saker som går att pantsätta är t ex smycken, hemelektronik, kamera, musikinstrument, silversaker.

    Men har du inget blir det svårt.
  • Äldre 26 Apr 10:35
    #8

    Snälla TS, ta inte sms-lån! Din ekonomiska situation kommer bara att bli värre av det. Har du verkligen ingenting du kan sälja eller någon du kan låna av privat? Har du provat att gå till kyrkan och prata med diakon/diakonissa? De kan hjälpa ibland. Kan soc hjälpa dig tillfälligt? Ibland kan man få lån från soc som man får betala tillbaka när man får pengar. Det finns många alternativ som är bättre än sms-lån.


    Följ dina drömmar var de än leder
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 26 Apr 10:36
    #9
    Kjell2 skrev 2010-04-26 10:33:31 följande:
    Saker som går att pantsätta är t ex smycken, hemelektronik, kamera, musikinstrument, silversaker. Men har du inget blir det svårt.
    Nje har inget sånt som är av värde som jag behöver nu .
  • Anonym Trådstartaren
    Äldre 26 Apr 10:37
    #10
    Neelah skrev 2010-04-26 10:35:58 följande:
    Snälla TS, ta inte sms-lån! Din ekonomiska situation kommer bara att bli värre av det. Har du verkligen ingenting du kan sälja eller någon du kan låna av privat? Har du provat att gå till kyrkan och prata med diakon/diakonissa? De kan hjälpa ibland. Kan soc hjälpa dig tillfälligt? Ibland kan man få lån från soc som man får betala tillbaka när man får pengar. Det finns många alternativ som är bättre än sms-lån.
    säg alternativ .. kan ej låna av NGN alls ....

    min enda utväg är smslån en gång i mitt liv.

    kyrkan ?? va ja behöver 2000-3000 kr !

    Jag jobbar & har fast lön & anställning, soc kan jag inte då!
Svar på tråden smslån för oss med betalningsanmärkningar & skulder! Finns det??Kris hos oss nu vet vi kan betala tillbaka .