• Anonym

    Älskar att ha sex med äldre män!

    Jag är 25 och vill bara ha sex med män som är över 40. Nu träffar jag en man som är 50 och har en dotter som är 24. Blir så kåt av tanken att jag är 1 år äldre än hans dotter. Äldre män är mogna, trygga och har koll på vad dom gör. Dom har så mycker erfarenhet.
    Någon mer som känner som jag?

  • Svar på tråden Älskar att ha sex med äldre män!
  • Anonym

    hej tjejena jag är redo och tycker mycket sex med äldre 50-70 och jag 33år helt galen på äldre .. jag väntar på er tach

  • Anonym

    äldre kvinnor är bäst ..jag sugen på. är någon intressant av säga bara,,respekt

  • Anonym

    Alltid haft relationer med äldre män än mig själv. Allt från 8-14år emellan mig och den jag varit ihop med. Tyvärr så innebär ju inte ålder alltid mognad och trygghet enligt mig. Men hur som helst så är de alltid äldre än mig utan att jag medvetet väljer det. Kråkfötter runt ögonen är så sexigt!

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-28 21:40:26 följande:
    äldre kvinnor är bäst ..jag sugen på. är någon intressant av säga bara,,respekt
    för de har inga krav de vill känna baraSkrattande
  • Anonym

    Jag är likadan! Är 22 och jag gillar bara äldre.. Min kille är 42, önskar han såg äldre ut ibland Skäms

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-29 23:40:47 följande:
    är TS en man på 40+ tro? Flört
    Är ju inte helt ovanligt med sk "daddyissues"...
     
  • Anonym
    MrC skrev 2012-10-29 23:37:09 följande:
    Äldre män har väl mer erfarenhet och vet vilka knappar de ska trycka på?
    Jag har aldrig haft sex med någon kvinna som varit mer än 2 år äldre än mig, så jag kan inte svara på om äldre kvinnor är bättre.
    Är yngre kvinnor sämre än de som är i samma ålder som mig då?
    Svaret på den frågan är nej. Det är samma känsla faktiskt.
    Allt handlar om IFK.
    Initiativ, Fantasi och Kommunikation.
    /MrC - (40 år)
    MrC skrev 2012-10-29 23:37:09 följande:
    Äldre män har väl mer erfarenhet och vet vilka knappar de ska trycka på?
    Jag har aldrig haft sex med någon kvinna som varit mer än 2 år äldre än mig, så jag kan inte svara på om äldre kvinnor är bättre.
    Är yngre kvinnor sämre än de som är i samma ålder som mig då?
    Svaret på den frågan är nej. Det är samma känsla faktiskt.
    Allt handlar om IFK.
    Initiativ, Fantasi och Kommunikation.
    /MrC - (40 år)
    det var trevligt att höra nåt positiv om det för tid alla pratar om äldre kvinnor

  • Anonym
    Ernst Hugo skrev 2012-11-01 16:16:52 följande:

    Är det alltid så om en yngre kvinna väljer en man 40+ ?
    Nä men folk verkar ju tro att det är jättekonstigt att yngre tjejer drar sig till äldre killar. Menar bara att det inte är så ovanligt 
     
  • Anonym
    MrC skrev 2012-10-29 23:37:09 följande:
    Äldre män har väl mer erfarenhet och vet vilka knappar de ska trycka på?

    Håller inte riktigt med dig där. Vissa äldre män har ingen aning om vilka knappar dom ska trycka på och enligt min erfarenhet är dom rätt lata och det är bara in och ut för egen njutning. Ja jag har varit med några stycken och varför blir jag aldrig förvånad?
  • Anonym
    tankar28 skrev 2012-11-04 19:07:53 följande:

    Hej hej !
    Jag gillar äldre med man SKULLE inte bli upphetsad av att personen kan ha ett barn som är inte mycket yngre än ,mig.
    Jag gillar äldre män och tycker, av någon anledning, att det är väldigt hett med män som är föräldrar 
     
  • Anonym
    Ernst Hugo skrev 2012-11-04 17:33:15 följande:

    Nej, det är samtidigt tabu för oss män 40+ att stöta på en yngre kvinna, men har vi väl blivit ihop med henne reagerar inte så många.
    Det är ju märkligt att folk bryr sig så mycket. Mina föräldrar var väldigt bra föräldrar men jag får ofta höra om att jag måste ha några problem sen barndomen eftersom jag bara dras till äldre män. Jag brukar försöka att ignorera folks åsikter. 

    Eller who am i kidding, är typ exhibionist och älskar uppmärksamheten kring det hela men iaf.  
  • Anonym
    tankar28 skrev 2012-11-05 19:28:17 följande:
    vad är det som gör att du gillar det?
    Jag vet faktiskt inte, men det är något med pappa-grejen som är oerhört tändande tycker jag. 

     
  • Anonym
    Ernst Hugo skrev 2012-11-04 20:14:50 följande:

    Kan vara roligt på restauranger eller hotell när man ser att personalen skall se oberörda ut
    Haha ja :) Fast jag gillar ju reaktioner, blickar mm överhuvudtaget. Är nog rätt bra på att provocera fram dem också :) 

     
    Anonym (undrar) skrev 2012-11-05 12:15:54 följande:

    Jag har relationer med äldre män. Alltid varit så. Inget jag planerat utan jag passar bättre med äldre män på alla plan. När jag läser det ni två skrev så undrar jag om det är åldersskillnaden som är det viktiga, det man söker efter eller om det är så att ni passar med personer som är yngre respektive äldre?
    För mig är det mest åldersgrejen som lockar, i första hand. sen brukar jag passa bra ihop med äldre män så bådeoch egentligen, men i första hand är jag intresserad av åldersskillnaden. 
  • Anonym
    swewolf skrev 2012-11-06 00:48:28 följande:
    killar blir ju snyggare med åldern? och tjejer blir... hmm vet inte, mognare?
    "Män åldras som fina viner och blir bättre med åren, kvinnor åldras som mjölk, och blir surare" 
     
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-06 00:50:24 följande:
    "Män åldras som fina viner och blir bättre med åren, kvinnor åldras som mjölk, och blir surare" 
     
    Ja fortsätt intala dig själv det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-19 20:03:09 följande:
    Ja fortsätt intala dig själv det.
    HAha det är ffs ett skämtsamt uttryck.. Har du ingen humor? 
     
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-11-20 12:04:21 följande:
    HAha det är ffs ett skämtsamt uttryck.. Har du ingen humor? 
     
    Finns många "gubbar" som tycker det är mer än bara ett skämt. DET tycker jag är roligt. (och håller du inte med mig är du tråkig, förstås)
Svar på tråden Älskar att ha sex med äldre män!