• Äldre 7 May 14:05
    2543 visningar
    8 svar
    8
    2543

    Någon här som kan spanska?

    Hej! Vi håller på att skriva de små textremsorna som ska med till bilderna i vår ansökan till Colombia. Vår spanska är inte den bästa , och jag undrar därför om det finns någon vänlig spanskakunnig själ som snabbt skulle kunna kolla igenom våra korta fraser? Inboxa mig gärna i så fall, och superstort tack på förhand! {#lang_emotions_kiss}

  • Svar på tråden Någon här som kan spanska?
  • Ålen
    Äldre 7 May 14:26
    #1

    Morgonsolan, jag fick hjälp av min pappa så kanske kan du återanvända några av våra fraser? Jag kan kolla hemma ikväll och höra av mig i helgen.

  • Namast­e72
    Äldre 7 May 15:47
    #2

    Varför inte fråga Thalis?


    { Mamma till världens finaste dotter }
  • Äldre 7 May 16:44
    #3

    Men det vore ju jättegulligt! Det tackar jag absolut ja till!! {#lang_emotions_smile} Supersnällt!


    Ålen skrev 2010-05-07 14:26:11 följande:
    Morgonsolan, jag fick hjälp av min pappa så kanske kan du återanvända några av våra fraser? Jag kan kolla hemma ikväll och höra av mig i helgen.
    Aha, Thalis alltså, får kolla om hon har tid och lust. Tack så hjärtligt för tips!
    Namaste72 skrev 2010-05-07 15:47:03 följande:
    Varför inte fråga Thalis?
  • Thi 08
    Äldre 7 May 22:09
    #4

    Jag kan. Inboxa mig så får du svar imorgon fm när jag vaknat

  • Thalis
    Äldre 8 May 19:07
    #5
    morgonsolan skrev 2010-05-07 16:44:19 följande:
    Men det vore ju jättegulligt! Det tackar jag absolut ja till!!  Supersnällt! Aha, Thalis alltså, får kolla om hon har tid och lust. Tack så hjärtligt för tips!
    Jag kan och har lust {#lang_emotions_tongue_out}
    Har gjort det några gånger och det alltid lika kul
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Äldre 8 May 19:41
    #6

    Thalis: Ja, jag kan ju intyga att du är super att anlita! Problemet är väl att jag inte har en aning om du var på skojhumör den där dagen och det står typ "familjen x älskar stt få fiskbullar nerkastade i sin brevlåda" istället för "familjen x älskar att vistas på sjön"

  • Thalis
    Äldre 8 May 20:18
    #7
    Gnista skrev 2010-05-08 19:41:42 följande:
    Thalis: Ja, jag kan ju intyga att du är super att anlita! Problemet är väl att jag inte har en aning om du var på skojhumör den där dagen och det står typ "familjen x älskar stt få fiskbullar nerkastade i sin brevlåda" istället för "familjen x älskar att vistas på sjön"
    Hade tagit några shots för mycket
    Hahahahahaha
    Diskutera aldrig med idioter,de drar ner dig till deras nivå och vinner tackvare erfarenhet.
  • Äldre 9 May 10:25
    #8

    Vad gulliga ni är!!! TACK!

Svar på tråden Någon här som kan spanska?