• Anonym (Varför?)

    Varför en penispump?

    Städade vårt sovrum idag och fann en penispump i killens garderob då jag skulle lägga in lite ren tvätt.
    Varför?
    Vad har man det till?
    Känns så deppigt, duger inte jag eller vad är det?

    Kan inte heller fråga honom för han är bortrest....

  • Svar på tråden Varför en penispump?
  • Anonym

    1. En penispump är snarare ett tecken på att han känner att han inte duger eftersom det är ett hjälpmedel som skall hjälpa till med erektion och storlek.

    2. Om det nu handlar om ett sexhjälpmedel/leksak vad har det med dig att göra? Hans egen sexualitet är väl andå hans ensak?

  • Anonym (Varför?)

    Nej. det är sant jag kaske inte har med det att göra.
    MEN jag har ändå rätt att känna mig lite sårad, kan jag tycka.

  • Anonym (Varför?)

    Förlåt att jag kanske lät lite grinig och trevlig.

    Jag blev bara så paff över fyndet. Lådan ligger under kvar under vår säng och det känns som om han ville att jag skulle se den. Känner mig bara så förvirrad och nere.

  • Anonym (Varför?)

    Känns som om jag inte duger till, jag vet inte vad det är egentligen

  • Dahliaer

    Pumpen är till för att ge kraftigare stånd/ grövre erektion så det tyder mer på att han känner att han inte duger än att det skulle vara något fel på dej.

    Känslan av att inte du inte duger till handlar om dej och din självbild, inte om vilka sexleksaker/hjälpmedel din kille har. Prata med honom om hur det känns men han ska inte ha dåligt samvete över sin sexualitet utan du får jobba med dej själv och ditt tänk.

    Lycka till

  • Anonym (Varför?)

    Tack!
    Jag ska ta det till mig och göra som du säger.
    Visst är jag osäker på mig själv, men uscha vad det känns jobbigt.
    Tack för ditt svar Dahliaer

  • Anonym (porris)

    en penispump har ju inte med egen njutning att göra, utan som det var skrivit innan, de sägs att den ska bli större och även öka erektionen.
    så han vill bara ge dej mer njutning, känn dej smikrad istället

  • Anonym (Varför?)

    I dom banorna har jag faktiskt inte tänkt.....Dum jag känner mig

  • Anonym (Varför?)

    Fat än jag tycker han är den som tar för sig mest då vi har sex.....

  • Anonym

    Jag har faktiskt haft en penispump, men inte var det särskilt skönt att använda den. Ryktet sade att man kunde få större kuk, men det märkte jag inget av. I och för sig kanske det krävdes mer ihärdig användning än vad jag orkade hålla på med. Det slutade i alla fall med att jag slängde pumpen.
    Det var skönare att använda penispumpen än att inte ha sex i någon som helst form, men självklart är sex med en äkta kvinna ofantligt mycket skönare.
    Jag kan inte se någon som helst anledning att du skall bekymra dig över om du duger. Det är – som flera redan påpekat – snarare din karl som verkar känna sig otillräcklig.

  • Anonym (Varför?)

    Okej, jag ger upp......Tack för alla kommentarer.

Svar på tråden Varför en penispump?