• Äldre 17 May 11:41
    35093 visningar
    13 svar
    13
    35093

    HJÄLP!!! Kan det skada mitt barn????

    Hjälp!!!!!


    {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry}
    Jag cyklade till jobbet i morse och råkade svälja en fluga i en nedförsbacke!!!! 
    Är gravid i vecka 18 vad händer med barnet nu?????????? Är barnet skadat nu?!? Jag har mailat min BM och frågat, också försökt ringa men hon svarar inte! Någon som vet? Kanske varit med om något liknande och det gått bra? Är så OROLIG!!!!!

    Obs, inga påhopp tack, jag vet att det var dumt att cykla med munnen öppen sådär, ska skaffa munskydd så det inte händer igen. Förbannar mig själv.... {#lang_emotions_cry}
  • Svar på tråden HJÄLP!!! Kan det skada mitt barn????
  • Äldre 17 May 11:47
    #5

    MEN GUUUUUUUUUUD! 


    Vad ska jag göra? Ska jag åka till akuten???? Kanske finns det något ingrepp de kan göra? Var in och stoppade fingrarna i halsen men det kom bara lite magsaft. Såg ingen liten svart prick i spyan {#lang_emotions_cry}{#lang_emotions_cry} 
    Fast det var ju för två timmar sedan det hände så den har väl passerat magen nu... Varför tänkte jag inte på att stoppa fingrarna i halsen TIDIGARE! {#lang_emotions_cry}ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!
  • Äldre 17 May 11:49
    #7
    Min högsta önskan skrev 2010-05-17 11:43:39 följande:
    Är ledsen att behöve berätta det här, men jag hörde av en kompis systers mammas kusins morbror, att en kvinna i Mongoliet svalde en fluga när hon var gravid, och barnet föddes med små vingar på axlarna.. 
    Men hjälp, stackars barn!!!! Kanske kan det i så fall operera bort vingarna?!? Vill ju inte göra abort!!!! Kan man se på RUL (ska göra nästa vecka) om det finns begynnande vingtillväxt tro? 
  • Äldre 17 May 11:52
    #10
    Sencha skrev 2010-05-17 11:49:57 följande:
    Jag tror barnet kan bli smittat av sömnsjuka... sprids inte det med flugor?
    Men hjälp!!! Hur påverkar sömnsjukan barnet???
  • Äldre 17 May 12:02
    #12

    Jag går hem från jobbet nu, sjukskrev mig, är så OROLIG! Jag ska åka upp och sätta mig på akuten så får vi se vad de kan göra! Kanske måste man ta något motgift eller så! Eller så kan jag fråga dem om det där med spindeln, vilket som är att föredra. På sjukvårdsupplysningen skrattade de bara, fattar ingenting!!! Ska banne mig anmäla dem!!!!!



    Det har börjat susa och surra i öronen de sista minuterna, så jag är riktigt orolig nu!

Svar på tråden HJÄLP!!! Kan det skada mitt barn????